L’Espanyol lluirà el logotip de la marca “Catalunya” en la gira de pretemporada

Turisme de Catalunya i el RCD Espanyol han acordat promoure la marca “Catalunya” durant la gira d’estiu que faci l’equip del club barceloní. L’objectiu d’aquest projecte és promocionar de forma conjunta la marca “Catalunya” a les ciutats on l’Espanyol disputi els partits amistosos de la pretemporada a través de la incorporació del logotip de la marca “Catalunya” en les samarretes dels jugadors. La gira d’estiu portarà al primer equip al Regne Unit, Portugal i Holanda.

La gira del club blanc-i-blau començarà el dia 25 de juliol a Palamós amb un partit amistós amb l’equip gal•lès Swansea City. Després viatjaran cap al Regne Unit on jugarà amb el Manchester Utd (2 d’agost). Seguiran la gira a Portugal on disputaran dos partits més, un amb l’Academica Coimbra (7 d’agost) i l’altre amb l’Os Belenenses (9 d’agost). Posteriorment viatjaran cap a Holanda on jugaran quatre partits, un amb el Volendam (13 d’agost), el Willem II (15 d’agost), el De Graaschap (17 d’agost) i l’últim amb el Nec Nijmegen (19 d’agost). La gira es clourà a l’Estadi Olímpic amb un partit amb l’Udinese Calcio (24 d’agost) en el Trofeu Ciutat de Barcelona.

La pretemporada internacional de l’Espanyol comptarà amb una notable cobertura informativa, ja que els partits seran retransmesos en directe per les cadenes dels respectius països i per Televisió de Catalunya. A més, hi haurà cobertura en mitjans especialitzats i presència a la web oficial del club blanc-i-blau (www.rcdespanyol.com).

Nou comentari