Els patrocinadors del Barça van augmentar el seu valor en les semifinals de Copa

Les semifinals de la Copa del Rei van ajudar a aumentar el valor econòmic dels patrocinadors oficials estampats a la samarreta del FC Barcelona, tal i com ha demostrat un estudi de l’empresa madrilenya Viewmetric. Qatar Airways, Beko i Unicef, les tres marques presents a la roba oficial del primer equip de futbol, van obtenir un nou valor de 303.297 euros, una xifra donada pels impactes televisius de cada una d’elles.

Viewmetric va analitzar els quatre partits de semifinals de Copa, entre Barça i València, per una banda, i Celta i Sevilla, per l’altra. El Barça, l’equip que més impactes va tenir, obté una millor valoració econòmica en els seus patrocinadors, dels quals Qatar Airways se n’endú el 47%, molt per sobre de la segona marca, Beko, amb un 12%.

En el Celta-Sevilla, les marques Citroën, Estrella Galicia i Abanca es van valorar en 241.022 euros. Tots tres són patrocinadors del Celta de Vigo.



Nou comentari