Món Esport
Compte enrere per la festa del rugbi català

Demà és el dia. 57.000 espectadors vibraran en l’anada dels quarts de final de la Heineken Cup, la copa continental més important de rugbi, entre l’USAP i el Toulon. El partit es jugarà a partir de dos quarts de cinc de la tarda tot i que molt abans, a partir de les onze del matí, començaran els actes previs per commemorar la ‘Festa del rugbi català’, promoguda per la mateixa USAP i el Futbol Club Barcelona.

Malgrat l’esperit festiu i el caràcter simbòlic de l’enfrontament, el combinat ‘sang i or’ fa dos dies que es troba a Barcelona entrenant i abstret del ressò per la seva presència a la ciutat. L’entrenador de l’USAP, Jaques Brunel, s’ha mostrat satisfet per l’atenció rebuda i ha recordat que “el partit serà especial pel poble català”.

L’USAP pot arribar per segon cop a una semifinal de la Heineken Cup. Per aconseguir-ho haurà de batre el Toulon, un debutant poderós que té en l’anglès Johnnie Wilkinson la seva arma principal.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa