Catalunya Ràdio i TV3 van invertir 14.000 euros per a fer una enquesta sobre la moció de censura a Laporta

La CCMA assegura que va contractar l'empresa Ipsos "perquè va realitzar un gran treball a les eleccions anteriors a la junta"

El president del president del consell de govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), Albert Sáez, ha explicat que Catalunya Ràdio i TV3 van destinar 14.000 euros per tal de contractar els serveis de l’empresa Ipsos Investigación de Mercado per realitzar una enquesta sobre l’estimació del vot en la moció del FC Barcelona. Sáez ho ha dit responent una pregunta de la diputada de CiU Joana Ortega.

Sáez ha matisat que els 14.000 euros invertits pels dos mitjans públics són sense IVA i que es van contractar els serveis d’Ipsos perquè “va tenir un gran encert a les últimes eleccions a la junta directiva” del Barça i per la “seva experiència” (sol fer sondejos per a RTVE i les televisions de la Forta). 5.000 persones van ser preguntades i, segons ha explicat Sáez, a més de la qüestió sobre la moció de censura, “l’enquesta incloïa tres qüestions sobre l’actualitat esportiva blaugrana”.

Més informació

Nou comentari