Barça i Catalunya, de promoció a Àsia

L'equip blaugrana farà publicitat del país durant la seva gira per Corea del Sud i Xina

L’Agència Catalana de Turisme i el Barça faran publicitat de Catalunya com a destinació turística durant la gira per Àsia de l’equip de futbol. Els jugadors lluiran el logo de la marca Catalunya a la seva samarreta de carrer. A més, es passaran vídeos promocionals abans dels partits amistosos de pretemporada que es jugaran a Corea del Sud i la Xina.

També s’aprofitarà la publicitat estàtica per atreure els turistes asiàtics. Uns dies abans dels partits que jugarà a Seul i a Beijing, es faran presentacions pels promotors turístics coreans i xinesos, en què l’Agència Catalana de Turisme passarà vídeos i donarà informació sobre les opcions turístiques de Catalunya.

No és la primera vegada que l’Agència Catalana de Turisme i el Barça s’alien per promocionar Catalunya com a destinació turística. Ja abans, en partits amistosos del Club a París, Londres, Milà, Tòquio o Glasgow, es van poder fer presentacions de la marca turística ‘Catalunya’.

El Barça, que ha arribat avui a Coreà on ha estat rebut per centenars d’aficionats, jugarà contra el Combinat K League, de Seül (Corea del Sud), i el Guoan, de Beijing (Xina), els dies 4 i 8 d’agost, respectivament. Els partits es jugaran als estadis Seoul World Cup i al xinès Niu d’Ocell, que va ser seu dels Jocs Olímpics del 2008.

Nou comentari