Món Esport
Els dos jugadors del Bayern que han provocat malsons a Madrid aquesta nit
  • CA

Després de la derrota del Reial Madrid a l’Estadi Bernabéu en l’anada dels quarts de final de la UEFA Champions League contra el Bayern de Múnic d’aquest passat dimarts, la premsa espanyola ha despertat aquest dimecres amb titulars molt contundents en els quals, si bé es manté l’esperança de cara a la tornada, també es reconeix la superioritat dels alemanys. En concret, dos jugadors dels bavaresos són els que centren totes les mirades dels diaris de Madrid: el porter Manuel Neuer i l’extrem Michael Olise.

Manuel Neuer

Ningú no pot qüestionar el talent de Manuel Neuer a aquestes alçades de la pel·lícula. Amb un Mundial, dues Champions i dotze Lligues, és un dels millors porters de la història del futbol. Tanmateix, ara, amb quaranta anys i després de tenir diversos problemes de lesions en les darreres temporades, molts l’havien subestimat. A l’hora de la veritat, però, l’alemany va ser el millor jugador del partit, amb algunes aturades espectaculars contra el conjunt merengue, especialment a xuts de Kylian Mbappé. El diari Marca titulava el dimartsNeuer baja la guardia, parlant d’una suposada baixada de rendiment del porter. Aquest dimecres, en canvi, titulaNeuer sostiene la ventaja del Bayern.

Manuel Neuer, celebrant un dels gols del Bayern contra el Madrid | Europa Press
Manuel Neuer, celebrant un dels gols del Bayern contra el Madrid | Europa Press

Michael Olise

Per la seva banda, el jove davanter anglès Michael Olise venia com a gran tapat a aquest partit. Des d’Alemanya feia temps que s’advertia del seu potencial, però a Madrid no estaven especialment espantats pel que pogués fer. A l’hora de la veritat, ha destrossat la defensa merengue, en especial un Álvaro Carreras que encara l’està buscant. Després d’això, al diari Marca no dubten a situar-lo entre els candidats a “guanyar la Pilota d’Or”, mentre que a la pàgina web de la Cadena SER es pot llegir una frase tan lapidària com la següent: Olise, el demonio que volvió loco al Madrid”.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa