Món Esport
Les paraules de Messi que no agradaran gens al madridisme

El davanter argentí Leo Messi ha concedit una entrevista al mitjà digital argentí Infobae on ha parlat de diversos aspectes de l’actualitat del món del futbol. Ha valorat la UEFA Champions League guanyada pel Reial Madrid i ha felicitat el club blanc: “Pel que fa a resultats, el Madrid és el millor equip del món”. Ara bé, Messi hi ha posat un asterisc enorme que no agradarà gens al madridisme, ja que ha lloat, a la vegada, la bèstia negra dels blancs, Pep Guardiola: “Pel que fa al joc, crec personalment que el millor equip del món és el City del Pep. Per mi, són millors que el Madrid”.

L’última entrevista de Leo Messi

Més enllà d’això, Messi també ha parlat de la possibilitat de reeditar la MSN a l’Inter Miami. Actualment, el davanter argentí ja s’ha reunit amb Luis Suárez a l’equip estatunidenc i només falta Neymar Jr. per reeditar el trident que va dominar Europa amb el Futbol Club Barcelona. Messi ha deixat aquesta porta lleugerament oberta, però no ho veu gaire clar: “El Neymar està jugant a l’Aràbia Saudita i encara li queda un any de contracte. Aquesta temporada ho ha passat malament. Les lesions l’han deixat fora de la Copa Amèrica, fins i tot. La vida dona moltes voltes, qui sap què passarà, però ara mateix no ho veig possible”.

Messi, Neymar i Suárez, durant un partit | FC Barcelona
Messi, Neymar i Suárez, durant un partit | FC Barcelona

Leo Messi també ha dit la seva sobre la competició que està a punt de començar, la Copa Amèrica. La selecció argentina defensa el títol, però la selecció brasilera de Vinicius Jr. i Rodrygo Goes té jugadors temibles. Messi, però, no ha defugit la responsabilitat i ha deixat clar que “l’Argentina sempre és favorita”. L’exdavanter del Barça es veu capacitat per tornar a aixecar un trofeu amb la seva selecció.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa