Món Esport
Polèmica entre el madridisme per l’elecció del futur 9 del Reial Madrid

Després que s’anunciés fa només uns dies que el davanter del Reial Madrid Kylian Mbappé deixava lliure el dorsal 9 per ocupar el 10 de Luka Modrić, entre el madridisme havia sorgit el debat sobre qui havia de ser el futur 9 blanc. Descartats els noms d’alguns atacants com Brahim o Rodrygo, les opcions s’havien reduït als noms d’Endrick i Gonzalo Garcia. Les darreres informacions apuntaven que el jugador madrileny, format a Valdebebas i molt estimat entre l’afició pel seu gran rendiment, s’acabaria imposant en la seva cursa particular per ser el futur 9 dels blancs.

El Reial Madrid renova Gonzalo Garcia fins al 2030, però li dona el dorsal 9 a Endrick

En aquesta mateixa línia, el Reial Madrid va anunciar aquest divendres la renovació de Gonzalo Garcia fins al 30 de juny del 2030. Fets com la prolongació del seu contracte i la condició com a nou jugador amb fitxa del primer equip començaven a dibuixar el dorsal 9 a l’esquena del davanter format a “La Fàbrica”. Pocs minuts després, però, saltava la sorpresa entre el madridisme. Després d’anunciar la renovació de Gonzalo, el Reial Madrid publicava els nous dorsals dels dos davanters. Endrick, lesionat des del tram final de la temporada passada, s’ha convertit oficialment en el dorsal 9 del conjunt blanc. Per la seva banda, Gonzalo, que fins ara havia lluït el dorsal 30, ha heretat el 16; justament el número que ha deixat bacant el seu homòleg brasiler.

Endrick, durant el partit contra l'Alabès | Europa Press
Endrick, durant el partit contra l’Alabès | Europa Press

L’elecció d’Endrick com a dorsal 9 del Reial Madrid ha provocat força polèmica entre el madridisme, ja que bona part dels aficionats volien que fos Gonzalo qui portés aquest dorsal a partir de la pròxima temporada. La majoria de seguidors discrepants han argumentat el seu posicionament defensant que el davanter madrileny ha ofert un major rendiment durant els pocs partits que ha pogut disputar amb el Madrid. En 10 partits al primer equip, Gonzalo ha marcat 5 gols; destacant especialment els 4 que va registrar durant el Mundial de Clubs i que, sumats a una assistència, li van permetre coronar-se com a màxim golejador del torneig. En canvi, Endrick ha registrat 7 gols en els 37 partits disputats al llarg de la seva primera temporada al Madrid. El davanter brasiler haurà d’incrementar les seves xifres si vol fer canviar de parer al gruix de la seva afició.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa