Món Esport
El ridícul de la premsa de Madrid intentant ocultar la golejada del Barça

El Futbol Club Barcelona de Hansi Flick fa temps que s’ha convertit en el centre de totes les mirades. L’equip meravella partit rere partit i, després de la golejada a l’anada dels quarts de final de la Champions contra el Borussia Dortmund, ja no hi ha dubtes que el conjunt blaugrana és el gran favorit a endur-se el títol. En contraposició, el nou Reial Madrid dels galàctics de Florentino Pérez, amb jugadors com Kylian Mbappé, Vinicius Jr. o Jude Bellingham, cada vegada decep més. Tant és així, que els merengues han fet el ridícul en la seva competició fetitxe, la Champions, encaixant una golejada de l’Arsenal. Després del triomf del Barça contra el Dortmund, tothom parla dels culers. Tothom? No, la premsa de Madrid insisteix a intentar treure alguna cosa positiva de l’equip blanc mentre oculta la victòria blaugrana.

Les portades de l’As i el Marca, molt criticades

D’aquesta manera, els dos principals diaris esportius de la capital estatal, l’As i el Marca, han fet una tria com a mínim qüestionable en les seves portades l’endemà del Barça-Dortmund. En comptes de parlar d’aquest partit, del qual parla tothom, tots dos diaris han posat el Madrid en portada, tot i que el duel contra l’Arsenal s’hagués disputat el dia anterior. A més a més, tant l’As com el Marca ja han deixat enrere les crítiques a l’equip merengue i somien amb la remuntada. D’aquesta manera, el primer fa un recull de les millors remuntades del Madrid sota el titular “es va poder, es pot”, mentre el segon escriu “Ancelotti necessita la remuntada”. Els dos diaris reserven només un espai molt petit de la portada per parlar del Barça.

Si bé és cert que tant l’As com el Marca reconeixen la superioritat del Barça en el partit contra el Borussia Dortmund, les portades d’ambdós diaris han estat molt criticades, en tant que prefereixen parlar del Madrid i restar importància a l’equip culer, quan aquest ha estat el gran protagonista d’aquesta jornada de Champions. Per això, les xarxes socials s’han omplert de burles als dos diaris, considerant que els seus intents d’ocultar els èxits del Barça són més aviat ridículs.



Comentaris

  1. Icona del comentari de: Joan Soler a abril 10, 2025 | 19:29
    Joan Soler abril 10, 2025 | 19:29
    Jo espero que no remonteu perquè us afavoreix l'arbitratge i sou un clubs d'un estat fallit.
  2. Icona del comentari de: Josep Vall a abril 11, 2025 | 12:33
    Josep Vall abril 11, 2025 | 12:33
    Típica reacció carpetovetònica dels nostres distingits veïns.
  3. Icona del comentari de: Joan a abril 11, 2025 | 14:30
    Joan abril 11, 2025 | 14:30
    La merda sura i persisteix. Això és el seu Señorio corrupto.
  4. Icona del comentari de: Anònim a abril 12, 2025 | 02:42
    Anònim abril 12, 2025 | 02:42
    Són ignorats els diaris del Madrid
  5. Icona del comentari de: Som i serem a abril 12, 2025 | 08:27
    Som i serem abril 12, 2025 | 08:27
    Pobrets. Amb 50 anys no han fet una remuntada així. Quin mal que només hagin vist bon futbol al Bernabéu quan l'ha visitat el Barça
  6. Icona del comentari de: Jtodolipeiro a abril 13, 2025 | 16:38
    Jtodolipeiro abril 13, 2025 | 16:38
    Còmo duele ver a tu eterno rival por delante y desplegando un fútbol coral!! Visca el Barça!!!!

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa