Món Esport
El Madrid ensopega inesperadament i deixa el Girona líder en solitari (0-0)

El Reial Madrid ha ensopegat inesperadament en empatar a casa contra el Rayo Vallecano (0-0) i deixa el Girona líder en solitari de Primera Divisió. Els blancs no han passat de l’empat a zero al Santiago Bernabéu en un partit on no han tingut les idees clares i els visitants s’han defensat de manera perfecta. Carlo Ancelotti va avisar en roda de premsa que volia donar un cop sobre la taula en els pròxims partits i, en el primer, el cop se l’ha endut el conjunt blanc, perdent el lideratge. Precisament, el Girona serà el nou rival del Rayo el pròxim dissabte.

La crònica del Madrid 0-0 Rayo

Els d’Ancelotti han sortit a totes per tal d’aconseguir els tres punts i Valverde ha tingut el gol en els primers minuts, però s’ha trobat amb Dimitrievski, porter del Rayo, que s’ha convertit en un malson pels blancs. Al minut 10, Bellingham ha donat l’ensurt en una caiguda, ja que el futbolista anglès semblava que s’havia lesionat a l’espatlla, però finalment ha pogut continuar al terreny de joc.

El Madrid ha sigut amo i senyor de la primera part, i malgrat algunes espurnes del Rayo, ha sigut un monòleg blanc amb un tou d’ocasions que no han pogut aprofitar, com un xut de Joselu dins l’àrea que ha tornat a aturar el porter macedoni del conjunt de Vallecas. Amb el poc encert dels jugadors madridistes, s’ha arribat al descans amb empat a zero en el marcador. A la represa, Ancelotti ha mogut fitxa i li ha donat entrada a Kroos i Rodrygo, però la situació del partit no ha canviat.

Vinicius, durant el partit contra el Rayo | Europa Press
Vinicius, durant el partit contra el Rayo | Europa Press

Dels peus de Vinicius arrencaven les accions d’un Madrid imprecís i nerviós, veient com la possibilitat de l’empat a zero era cada vegada més real. Així, els blancs ho han intentat una vegada darrere l’altra fins al xiulet final, però no han pogut trencar la muralla dels visitants madrilenys i han deixat de guanyar dos punts al Bernabéu. Amb aquest empat, el Rayo ha posat punt final a una ratxa de dotze derrotes consecutives al camp del Reial Madrid, mentre que el conjunt blanc ha perdut el lideratge en detriment del Girona.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa