Món Esport
Un gol a l’últim minut al derbi madrileny li dona vida al Girona (1-1)

El Reial Madrid i l’Atlètic de Madrid han empatat a un al derbi madrileny del Santiago Bernabéu (1-1). Els blancs s’han avançat a la primera part gràcies a un gol de Brahim, però un cop de cap de Marcos Llorente a l’últim minut ha acabat empatant el partit i li ha donat vida al Girona, que visitarà el feu madridista el dissabte que ve a només dos punts dels blancs.

La crònica del Madrid 1-1 Atlètic de Madrid

Abans que l’àrbitre xiulés l’inici del partit, Vinicius s’ha lesionat en l’escalfament i ha entrat Brahim en el seu lloc. Això no ha enfonsat el Madrid, que ha tancat l’Atlètic a la seva àrea i ha vist com els matalassers regalaven la pilota en cada acció. Així, els blancs han obert el marcador al minut 20, després d’una jugada molt enverinada dins l’àrea. Lucas Vázquez ha rebut la pilota i ha centrat, i malgrat que Koke ha refusat, li ha arribat a Brahim, que s’ha endinsat fins a l’àrea petita i ha batut Oblak per marcar el primer gol.

Tot seguit, l’Atlètic de Madrid ha tingut l’empat. Lunin ha posat una gran mà per evitar el gol de cap de Witsel, mentre que la rematada de Savic en el córner posterior ha passat fregant el pal de la porteria local. Cada centrada del conjunt matalasser ha sigut un perill per al Madrid, que no s’ha mostrat molt fiable en el joc aeri. Després del gol blanc, no s’han generat massa ocasions i el duel ha marxat a vestidors amb la victòria per la mínima dels d’Ancelotti.

Reial Madrid 1-1 Atlètic de Madrid | Europa Press
Reial Madrid 1-1 Atlètic de Madrid | Europa Press

A la represa, la polèmica arbitral ha tornat a sobrevolar el Santiago Bernabéu. Savic ha marcat de cap a la sortida d’un córner, però el VAR ha tornat a actuar en favor del Madrid i ha anul·lat el gol per un fora de joc posicional de Saúl. D’altra banda, els blancs han reclamat penal en accions sobre Lucas Vázquez i Bellingham que ni l’àrbitre ni el VAR han xiulat. Amb un intercanvi de cops entre ambdós conjunts, el Madrid ha pogut rematar el partit, però entre Rodrygo i Brahim no han tingut prou encert per marcar el segon. L’Atlètic de Madrid també ha tingut les seves ocasions d’empatar el duel. Antoine Griezmann, d’esperó, ha estat a punt de marcar, però Lunin s’ha fet gegant sota pals.

Quan semblava que el derbi madrileny se l’acabarien emportant els d’Ancelotti, Marcos Llorente ha aparegut dins l’àrea, s’ha avançat als defenses blancs i ha propinat un cop de cap perfecte que ha tocat el travesser i ha entrat dins la porteria local per empatar el partit a l’últim minut, glaçant el Santiago Bernabéu i donant-li vida al Girona, que visitarà el feu madridista el pròxim dissabte a només dos punts. Hi ha Lliga.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa