Món Esport
Vinicius torna al centre de la polèmica per la seva actitud antiesportiva

Vinicius Jr. ha tornat a convertir-se en protagonista, i no pas pel seu futbol. El davanter brasiler del Reial Madrid ha signat un nou episodi de tensió en la victòria del conjunt merengue contra l’Oviedo, un partit on ha entrat al camp al minut 63 i en pocs minuts ha encadenat polèmiques amb el públic, l’àrbitre i fins i tot a les xarxes socials. De Burgos Bengoechea, el col·legiat de l’enfrontament, li ha mostrat una targeta groga al primer intent de fingir un penal, fet que ha encès els ànims de l’afició de l’Estadi Carlos Tartiere, que li ha dedicat càntics burletes de tonto. L’atacant, lluny de rebaixar el to, ha respost amb gestos desafiants i, després de marcar un gol, amb una celebració adreçada al mateix àrbitre després del segon gol blanc. De Burgos Bengoechea no s’ha atrevit a expulsar-lo.

Vinicius no té cap intenció de canviar: “Jo soc així”

L’episodi no ha acabat al terreny de joc. Després de marcar el tercer gol del Madrid, Vinicius també ha dirigit gestos despectius cap a la grada, convidant l’afició de l’Oviedo a “tornar a Segona”. Aquesta actitud li ha valgut el rebuig immediat de la grada asturiana, que l’ha convertit en un nou enemic esportiu. De Burgos Bengoechea, conscient de la tensió, ha intentat donar-li un toc d’atenció en acabar el partit, advertint-lo de les conseqüències que poden tenir aquestes actituds reiterades. Però el brasiler s’ha reafirmat hores més tard a les xarxes socials amb un missatge clar. “Jo soc així”, ha escrit, acompanyat d’una fotografia on apareix amb la mà a l’orella, indicant que fa cas omís de les crítiques i alimentant encara més la polèmica.

Aquest nou capítol confirma que Vinicius no aconsegueix desprendre’s de la seva imatge d’arrogància que li ha generat enemistats a bona part dels estadis de la Lliga. La situació, a més a més, arriba en un moment delicat: el bon rendiment de Kylian Mbappé i el protagonisme creixent d’altres figures com Rodrygo Goes han fet que el brasiler perdi centralitat dins del projecte blanc. El seu nivell continua caient des que Rodri, del Manchester City, es va emportar la darrera Pilota d’Or. Ara, amb una temporada marcada pel Mundial, Vinicius té per davant l’oportunitat de redreçar la seva imatge i recuperar la seva millor versió futbolística, però no sembla que tingui cap intenció de fer-ho.



Comentaris

  1. Icona del comentari de: ton c. a agost 25, 2025 | 15:41
    ton c. agost 25, 2025 | 15:41
    sembla que l´afició del´Oviedo li sap el nom TONTO.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa