El Reial Madrid va aconseguir una nova victòria a la Lliga aquest dimarts després de golejar el Llevant al Ciutat de València, mantenint així el ple de triomfs a la competició domèstica (1-4). Tot i que Vinicius va ser un dels jugadors més destacats al terreny de joc, amb un golàs i una assistència, la seva actitud va tornar a ser polèmica i, després del duel, va rebre les queixes d’un dels capitans del Llevant, Unai Elzegabal, per una topada que va tenir amb el brasiler durant l’enfrontament: “No vull posar més llenya al foc, però sí que és veritat que quan se’ns falta al respecte, no només a nosaltres sinó també a l’afició i a l’equip que representem, som persones i s’ha de dir prou“.
🖐️ Antes de que Mbappé tirase el penalti que significaría el 1-3, Vinícius Júnior pasa por delante de Unai Elgezabal y le TOCA LA CARA con su mano
— El Larguero (@ellarguero) September 23, 2025
😠⛔️ Un gesto que le recrimina el capitán granota y por el que le pide explicaciones al brasileño y al colegiado del partido pic.twitter.com/nAGAGJuGBi
Unai Elzegabal, jugador del Llevant, va esclatar contra un gest de Vinicius durant el partit
La situació va passar després d’un nou penal assenyalat al Madrid, aquest cop sobre Kylian Mbappé. Precisament, el defensa Elzegabal va ser l’autor d’aquesta pena màxima sobre el francès, i un cop es va xiular, el basc va veure com Vinicius s’apropava a ell per tocar-li la cara amb la mà, indignant el futbolista del conjunt granota, que ho va escenificar verbalment després del partit: “És un jugador amb moltíssim potencial, però hi ha diferents situacions que com a persones no les passo. Crec que defenso i transmeto uns valors que a vegades s’ha de dir prou. No era el moment per fer això, estava fora de lloc. Tampoc li vull donar més bombo perquè crec que no és necessari i prefereixo deixar-ho aquí. Jo defenso la meva gent i fins aquí puc llegir“. A més d’Elgezabal, el davanter Carlos Álvarez també li va recriminar el gest al brasiler.