Luka Modric ha reconegut obertament que Florentino Pérez ha tingut un tracte diferencial amb ell durant els seus anys al Reial Madrid. En el seu comiat, després d’haver jugat el seu últim partit amb la samarreta blanca en l’eliminació humiliant a les semifinals del Mundial de Clubs contra el París Saint-Germain (PSG), el migcampista croat ha explicat que el president del club ha mostrat amb ell un comportament diferent del que ha vist amb altres jugadors. “Ara puc dir-ho: m’ha tractat diferent, m’ha tingut un afecte molt especial”, ha confessat.
Modric: “Florentino m’ha tractat diferent a mi que als altres”
Modric ha relatat també un moment molt significatiu que l’ha fet adonar-se d’aquest vincle amb el president. “Crec que ho va demostrar el dia del meu comiat. Quan vaig veure les imatges de Florentino plorant al Santiago Bernabéu, em vaig adonar que de veritat m’estimava. Mai abans l’havia vist plorar”, ha assegurat. “Li estaré eternament agraït per tot el que ha fet per mi i per la meva família”, ha conclòs Modric sobre Florentino Pérez.

El croat, de 39 anys, ha jugat durant més d’una dècada al Reial Madrid i s’ha convertit en el jugador amb més títols de la història del club, amb un total de 28. En el seu discurs d’acomiadament també ha volgut agrair al club i a l’afició tot el que ha viscut a Madrid: “El Madrid m’ho ha donat tot futbolísticament i per això hi estaré agraït tota la vida. Sempre seré madridista”, ha afirmat. També ha recordat la desena Champions com un dels moments més especials, perquè “allà va començar tot”. Amb aquestes paraules, Modric ha tancat una etapa llarga i exitosa al club blanc, posant l’accent en el tracte personal i diferent que ha rebut de Florentino Pérez, que segons ell mateix ha reconegut, ha estat clau en la seva trajectòria. Modric, però, no es retira. Segons ha transcendit, marxarà al Milan italià.