La gran actuació de Kylian Mbappé contra l’Olympiacos grec ha evitat el que hauria estat una ratxa de quatre partits consecutius sense guanyar del Reial Madrid. El conjunt merengue ha estat a punt d’ensopegar a Atenes (3-4), però el pòquer de gols del davanter francès ho ha impedit. Tot i això, l’Olympiacos, un dels pitjors equips de tota la fase de lliga de la UEFA Champions League, ha tornat a treure les vergonyes de l’equip de Xabi Alonso, anotant un total de tres gols, quan fins ara només n’havien marcat dos en els quatre partits anteriors que havien disputat a Europa.
La crònica de l’Olympiacos-Madrid (3-4)
L’inici del partit ja ha demostrat que aquest no seria el duel on el Madrid deixaria enrere les males sensacions de les darreres setmanes. Al minut vuit, l’Olympiacos s’ha avançat gràcies a un gol de Chiquinho i, poca estona després, els grecs han estat a punt de fer el segon. Tanmateix, al minut 22 ha començat l’espectacle de Mbappé. En només sis minuts i 42 segons, el francès ha aconseguit un hat-trick que ha capgirat del tot el marcador. És tot just el segon hat-trick més ràpid de la història de la Champions, només superat pel que va aconseguir Mo Salah l’any 2022 amb el Liverpool.

Semblava que el primer gol dels grecs havia estat només un ensurt, però l’Olympiacos ha demostrat a la segona meitat que el Madrid té moltes mancances. Tot just a la represa, Mehdi Taremi ha retallat distàncies. Tot i això, Mbappé ha respost ràpidament amb el seu quart gol, un pòquer que evidencia que el davanter francès és de les poques coses a les quals es poden agafar els merengues aquesta temporada, si bé Vinicius Jr. sí que ha fet un bon partit contra l’Olympiacos. A les acaballes del duel, Ayoub El Kaabi ha tornat a marcar pels grecs, que s’han quedat a només un gol de l’empat. De fet, els d’Atenes encara han tingut una última ocasió per aconseguir igualar el marcador i el Madrid ha acabat demanant l’hora. Els blancs, això sí, se situen cinquens a la classificació de la Champions després d’aquesta victòria.

