Món Esport
El Madrid fa el de sempre amb l’Atlètic i passa a la final de la Supercopa

La mateixa història de sempre. En partits d’eliminatòria entre el Reial Madrid i l’Atlètic de Madrid, els blancs tenen la moral dels matalassers completament menjada. A la primera semifinal de la Supercopa, el conjunt merengue ha superat el seu rival ciutadà i ha passat a la final, que es disputarà aquest diumenge contra el guanyador de l’altre creuament, que enfronta Futbol Club Barcelona i Osasuna. El duel entre el Madrid i l’Atlètic ha estat apassionant i ha tingut de tot. S’ha acabat resolent a la pròrroga, on els blancs han passat per damunt dels matalassers (5-3).

La crònica del Madrid-Atlètic (5-3)

La posada en escena de l’Atlètic ha estat bona. Els de Simeone han colpejat primer amb un gol del defensa central Mario Hermoso a la sortida d’un córner. Uns minuts més tard, però, el Madrid li ha tornat el gol de la mateixa manera, amb una rematada d’Antonio Rüdiger, també després d’un servei de cantonada. Poca estona després, els blancs s’han avançat al marcador amb una arribada a l’àrea de Mendy. Ara bé, l’alegria dels merengues ha durat poc, perquè a la recta final de la primera meitat, Antoine Griezmann ha tornat a empatar el partit després d’una jugada individual.

Els jugadors del Madrid celebren un dels gols contra l'Atlètic | Real Madrid CF
Els jugadors del Madrid celebren un dels gols contra l’Atlètic | Real Madrid CF

A la segona part, les forces han tornat a estar molt igualades, però amb moltes menys arribades. No ha estat fins al final, que el duel s’ha animat. Primer ha fet mal l’Atlètic, amb un gol que ha arribat després d’una acció embolicada a l’interior de l’àrea. Era el minut 78 i semblava que els matalassers, aquest cop sí, podrien derrotar el Madrid en una eliminatòria. Els de Simeone, però, s’han fet enrere, els hi han entrat tots els dubtes i els blancs ho han atacat amb un contraatac que, després de diverses rematades, ha acabat amb gol de Carvajal. A la pròrroga, la història de sempre. El Madrid, acostumadíssim a jugar aquests partits, s’ha menjat l’Atlètic i, primer amb Joselu i després amb Brahim, ha superat el rival de la ciutat definitivament.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa