El Reial Madrid va de ridícul en ridícul. Ja suma dues derrotes consecutives en Lliga, contra l’Osasuna a Iruña i, la més sorprenent, contra el Getafe a l’Estadi Bernabéu. El conjunt blau no guanyava els merengues al seu estadi des de 2008. La falta d’idees i de joc del Madrid s’ha posat més de manifest que mai i els de José Bordalás ho han aprofitat a la perfecció. Amb aquesta derrota, els blancs queden a quatre punts del Futbol Club Barcelona a la classificació de la Lliga. I el més sorprenent de tot és que el Getafe ha aconseguit aquesta gesta tenint l’arbitratge totalment en contra, tot i que amb el marcador final això ja no hagi estat tan transcendental.
L’agressió de Rüdiger durant el Madrid-Getafe
En el partit hi ha hagut una jugada extremadament polèmica a la primera meitat. En el minut 25, amb el partit empatat a zero, el sospitós habitual Antonio Rüdiger ha comès una doble agressió molt greu contra Diego Rico. En una acció dividida, sense ja cap intenció ni possibilitat d’arribar a la pilota, el central alemany s’ha llançat amb el genoll contra la cara del seu rival. No només ho ha fet una vegada, sinó que ho ha intentat per partida doble. Afortunadament, no s’han de lamentar danys greus per al futbolista del Getafe. No obstant això, la jugada no ha estat castigada de cap manera, ni amb una simple falta. L’àrbitre no hi ha vist res punible i des del VAR tampoc no hi ha hagut cap mena de revisió en una acció en què tots els experts arbitrals coincideixen a dir que hauria d’haver estat castigada amb la targeta vermella directa.
¿Para qué queremos el VAR si no entra en agresiones como la de Rudiger? Es que se ve de forma clara que va a por el jugador del Getafe. Va a hacer el máximo daño posible. Algún día dejará grave a un rival porque no está bien de la cabecita. pic.twitter.com/stfJvsOR1V
— -1899- (@_Futbolero_) March 2, 2026

