Món Esport
Esperpent en la roda de premsa d’Arbeloa amb el Madrid
  • CA

Álvaro Arbeloa, entrenador del Reial Madrid, ha comparegut en roda de premsa en la prèvia del partit de Lliga del conjunt merengue davant el Llevant. Tot i que és tot just el segon duel en el qual el tècnic castellà s’asseurà a la banqueta del Madrid, la sensació és que ja s’està jugant el càrrec. En el seu debut, l’Albacete, de la Segona Divisió, va donar la sorpresa i va fer història eliminant els blancs de la Copa. La situació al Madrid és tan crítica que Arbeloa ha apel·lat a l’esperit de Juanito, cosa que s’acostuma a fer a la capital estatal en els partits més importants de la UEFA Champions League, per guanyar el Llevant, penúltim classificat de la Lliga: “Juanito va dir que 90 minuti en el Bernabéu son molto longo. És esperpèntic que el Madrid estigui recorrent a l’èpica per un duel com aquest.

Arbeloa recorre a l’esperit de Juanito per guanyar contra el Llevant

Hi haurà moltes mirades posades en la reacció del Bernabéu, després que el Madrid perdés la Supercopa contra l’etern rival, el Futbol Club Barcelona, cosa que va suposar la destitució de Xabi Alonso, així com l’eliminació de la Copa. Arbeloa ha demanat comprensió al públic: “Respecto molt l’opinió del Bernabéu i entenc que els aficionats estiguin dolguts, però demano que donin suport als jugadors”. De fet, el tècnic castellà ha defensat tant els seus futbolistes que fins i tot s’ha enfrontat a la premsa: “Continuo pensant que el planter del Madrid és el millor del món i si em critiqueu els jugadors joves, em tindreu al davant”.

Álvaro Arbeloa, entrenador del Reial Madrid | Europa Press
Álvaro Arbeloa, entrenador del Reial Madrid | Europa Press

Finalment, destaquen també les paraules d’Arbeloa sobre Kylian Mbappé. Quan ja es donava per descomptat que el francès tampoc no jugaria aquest partit contra el Llevant per lesió, el tècnic castellà ha deixat la porta oberta: “Estarà a la convocatòria”.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa