Món Esport
Ridícul històric d’Arbeloa en el seu debut al Madrid (3-2)
  • CA

No hi ha pitjor manera de començar una etapa a la banqueta d’un club que la que ha protagonitzat Álvaro Arbeloa al Reial Madrid. El conjunt merengue ha caigut eliminat dels vuitens de final de la Copa en mans de l’Albacete, de la Segona Divisió, en el primer partit del tècnic castellà a la banqueta de l’equip blanc (3-2). Els manxecs s’han aprofitat d’un partit molt fluix del Madrid, que fins i tot ha jugat pitjor amb Arbeloa a la banqueta que amb Xabi Alonso, per fer història, derrotar els merengues i passar als quarts de final de la competició del KO. El pròxim partit del Madrid serà dissabte vinent contra el Llevant a la Lliga, amb la sensació que Arbeloa ja s’estarà jugant el càrrec.

La crònica de l’Albacete-Madrid (3-2)

L’alineació d’Arbeloa ha estat tota una declaració d’intencions, amb dos jugadors del filial a l’onze inicial, David Jiménez i Jorge Cestero. El tècnic castellà havia deixat fora fins a nou futbolistes del primer equip i considerava que ja en tenia prou amb això per derrotar l’Albacete. A l’hora de la veritat, s’ha vist un Madrid sense idees i perdut sobre el terreny de joc, incapaç de fer mal als manxecs, dissetens classificats de la Segona Divisió. És més, Javi Villar ha avançat els locals amb una rematada de cap a les acaballes del primer temps, si bé Franco Mastantuono ha empatat poca estona després a la sortida d’un córner.

Álvaro Arbeloa, durant el seu debut contra l'Albacete a la Copa, que ha acabat amb l'eliminació dels merengues | Europa Press
Álvaro Arbeloa, durant el seu debut contra l’Albacete a la Copa, que ha acabat amb l’eliminació dels merengues | Europa Press

De tota manera, aquesta primera meitat tan igualada, amb un Albacete lluitador i superior al Madrid, ja servia com a premonició del que passaria a la segona part. Els merengues han continuat sense trobar porteria rival. Els manxecs s’ho han anat creient fins que al minut 82 Jefté Betancor ha tornat a avançar els seus amb un gol que feia embogir el Carlos Belmonte. Tanmateix, ja al temps afegit, Gonzalo García ha empatat el marcador amb una rematada de cap. Quan tot indicava que el partit aniria a la pròrroga, en l’última jugada del duel el mateix Jefté Betancor s’ha inventat un golàs per fer història i eliminar el Madrid d’Arbeloa, que no podria començar pitjor a la banqueta merengue.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa