Món Esport
El Girona supera l’Alabès i suma tres punts vitals a Montilivi (1-0)

Victòria vital del Girona FC. Gràcies a un solitari gol de Viktor Tsygankov, el conjunt de Míchel Sánchez ha superat a l’Alabès (1-0) i ha sumat tres punts importantíssims a la Lliga per deixar de ser el cuer i sortir del descens de manera provisional.

La crònica del Girona-Alabès (1-0)

Fruit de la necessitat, el Girona ha sortit amb tot al partit i des del xiulet inicial s’ha apoderat de la possessió de la pilota. La primera ocasió clara, però, ha estat per l’Alabès i Gazzaniga ha evitat el 0-1 de Denis Suárez amb una gran parada. No obstant això, serien els de Míchel Sánchez els que obtindrien la recompensa del gol passat el quart d’hora de joc. L’autor: Viktor Tsygankov. L’ucraïnès ha superat Sivera en rematar a la perfecció una gran centrada de Bryan Gil.

Viktor Tsygankov celebra el seu gol durant el Girona-Alabès | Europa Press

Després del gol han arribat els millors minuts del partit i de la temporada del Girona, que ha fet mèrits per marxar al descans amb un avantatge més gran. Ounahi i Bryan Gil l’han tingut, però ambdós s’han quedat a centímetres de marcar i el marcador no es mouria més abans del descans.

Després del pas per vestidors, el guió del partit ha canviat per complet. El Chacho Coudet ha mogut fitxa amb un triple canvi i l’Alabès ha estat un altre equip, fins al punt d’arrabassar-li la pilota al Girona i dominar el partit. De fet, el conjunt ‘babazorro’ ha aconseguit l’empat en el 53 per mitjà d’Antonio Blanco, però el gol no ha pujat al marcador per un fora de joc mil·limètric.

Finalment, el ritme del partit ha baixat i l’Alabès, malgrat tenir la possessió de la pilota, no ha aconseguit generar gens de perill a un Girona que no ha patit en cap moment per sumar tres punts vitals. Amb aquesta victòria, l’equip de Míchel Sánchez deixa de ser el cuer i surt del descens de manera provisional.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa