Míchel Sánchez, entrenador del Girona Futbol Club, ha parlat davant els mitjans de comunicació en la roda de premsa prèvia al partit del conjunt català contra el Celta de Vigo, corresponent a la 26a jornada de Lliga. Els gironins buscaran refer-se de la mala ratxa de resultats que els ha fet allunyar d’Europa una mica, l’objectiu que li queda al club aquesta temporada. Per això, i tenint davant a un rival directe com l’equip gallec, Míchel ha sigut clar: “Si demà guanyem no canviarà res, però hem de guanyar per estar més a prop de l’objectiu, que per mi és anar a Europa. Guanyar és vital perquè no volem mirar avall i estem capacitats per mirar a Europa si canviem coses“.
Míchel creu que el Girona encara pot anar a Europa, però l’equip ha de millorar
El tècnic madrileny ha recalcat les coses que l’equip ha de millorar per poder aconseguir els objectius: “Hem de xutar més i guanyar en agressivitat, són les dues coses que hem de canviar i que seran decisives en l’últim tram de la temporada“. En aquest sentit, Míchel ha confessat que no està gens content amb el rendiment dels seus jugadors, però creu que encara hi ha temps per canviar la situació i començar a veure l’objectiu de tornar a Europa més factible. A més, i com és costum en ell, l’entrenador del Girona ha tornat a demanar el suport de l’afició: “Després de tres derrotes necessitem la nostra gent, l’equip necessita tenir la sensació d’estar acompanyat“. Almenys, el partit serà en un bon horari, ja que es jugarà a Montilivi aquest dissabte a les 14:00 hores.
⚽🗣 Míchel, honest: "Hem de canviar coses i mirar cap endavant, ser més agressius de cara a porteria i xutar més"
— Esport3 (@esport3) February 28, 2025
🔴 EN DIRECTE:
📺📲 https://t.co/TufQOMuPWr pic.twitter.com/CWdeGPWLTb
La tònica habitual de Míchel en les últimes rodes de premsa ha sigut fer números a la classificació de cara a assolir competicions europees, i aquest cop, el madrileny ho ha volgut repetir: “Si demà guanyem ens col·locarem amb 34 punts. Ara mateix no tinc la sensació d’estar lluitant per Europa, però ho aconseguirem si encadenem tres o quatre partits bons“. Dels últims sis enfrontaments, el Girona només ha pogut guanyar un, mentre que la resta els ha perdut, fet que els ha allunyat de l’objectiu.