Després d’haver-se fet oficial el fitxatge d’Oriol Romeu pel Barça aquest matí, l’entrenador del Girona, Míchel Sánchez, ha desitjat el millor a un dels jugadors més importants que ha tingut el tècnic madrileny en el retorn del conjunt gironí a Primera: “Estic molt content per ell, ha complert un somni i espero que tingui una temporada molt bona. És una llàstima per a nosaltres, però l’equip té identitat i personalitat per tirar endavant. És un jugador que a mi m’ha fet millor i una persona espectacular que ens ha donat molt”.
Oriol Romeu ha estat un dels puntals al mig del camp del Girona, on ha viscut el millor curs com a professional, precisament en la seva tornada a Catalunya. Després de marxar del Barça fa més de 10 anys, la gran temporada del migcampista d’Ulldecona ha permès al jugador poder tornar al club dels seus somnis. Així doncs, Oriol Romeu, amb moltíssim coneixement de la casa i de l’estil de joc del Barça, torna per ocupar la plaça que ha deixat lliure Busquets, que ha marxat a l’Inter Miami, juntament amb altres antics companys, com Messi o Jordi Alba. Tot i això, està per veure si Xavi Hernández utilitzarà a Oriol Romeu com un jugador indispensable al mig del camp culer o serà un futbolista de recanvi.

Vistiplau de Míchel a Pablo Torre
D’altra banda, Míchel també ha beneït l’arribada de Pablo Torre, el jugador que el Barça ha cedit fins al 30 de juny de 2024. El tècnic madrileny ha definit el migcampista càntabre amb “energia i verticalitat“, qualitats amb les quals Míchel considera a Pablo Torre com un “jugador top“. Tot i això, el jugador de 20 anys no podrà jugar contra el Barça per la coneguda ‘clàusula de la por‘ ni a Montjuïc ni a Montilivi, en els dos partits de Lliga que jugaran Barça i Girona. Si els dos clubs catalans quedessin emparellats en el sorteig de la Copa del Rei, tampoc podria jugar amb la samarreta blanc-i-vermella.