El Girona Futbol Club, després d’haver deixat grans sensacions en el partit de la UEFA Champions League contra el Liverpool a Montilivi el passat dimarts, ha tornat a mostrar la seva imatge més fosca d’aquesta temporada i ha perdut contra el Mallorca a Son Moix en un duel que se li havia posat de cara (2-1). Els gironins s’han avançat en el marcador en els primers minuts, però els illencs han estat capaços de remuntar tot i tenir un jugador menys durant molts minuts, gràcies, en part als errors individuals dels futbolistes catalans. A més a més, la derrota contra el Mallorca suposa donar-li tres punts a un rival directe per lluitar per les posicions europees de la classificació de la Lliga.
La crònica del Mallorca-Girona (2-1)
El partit ha començat de manera gairebé immillorable per al Girona. En una de les primeres jugades del partit, Donny van de Beek ha caçat una pilota a l’aire i ha avançat els catalans amb un golàs de volea. L’alegria ha durat pocs minuts, ja que, en un contraatac, Cyle Larin ha definit a la perfecció un contraatac de llibre per empatar el duel. El Girona, però, ha vist de seguida com les coses se li tornaven a posar de cara, perquè després de pocs minuts, Vedat Muriqi, estrella del Mallorca, ha vist una targeta vermella molt protestada per l’afició balear per una entrada sobre Bryan Gil.

Així, el Girona ha disputat el final de la primera part i tota la segona meitat amb un futbolista més. No obstant això, des del moment de l’expulsió de Muriqi, qui ha atacat amb més insistència i convicció ha estat el Mallorca. Els locals han trobat la recompensa a l’inici de la segona part, quan Larin ha aprofitat un error molt greu del porter Paulo Gazzaniga per marcar a plaer el segon gol i el seu doblet particular. El Girona ha estat incapaç de reaccionar durant tota la segona meitat i ha perdut els tres punts en un partit on ho ha arribat a tenir tot de cara en diversos trams.