El Girona Futbol Club s’enfronta al Reial Madrid en un partit que pot decidir el líder de la Lliga: primer contra segon. El duel es disputarà a l’Estadi Santiago Bernabéu aquest dissabte 10 de febrer a les 18:30 hores. Així, els de Míchel intentaran batre els blancs al feu madridista i tornar a copsar la primera posició de la classificació de la competició domèstica. Per veure aquest partit en directe, la televisió amb drets a Catalunya és DAZN, i en cas de no tenir contractat aquest servei, també es podrà seguir en directe a la pàgina web i al compte de X (antic Twitter) de Món Esport.
L’alineació de Míchel per al Madrid-Girona de Lliga
Míchel, que no podrà asseure’s a la banqueta del Bernabéu per l’expulsió que va rebre en l’últim partit polèmic contra la Reial Societat, tampoc podrà comptar amb Yangel Herrera i Daley Blind, que també van veure una targeta groga i hauran de complir cicle en el partit contra els blancs. Per tant, l’entrenador gironí haurà de suplir dues baixes molt importants, ja que tant el veneçolà com el neerlandès són peces clau en l’onze titular del tècnic madrileny. D’altra banda, l’únic dubte és Artem Dovbyk, que arrossega molèsties físiques, però el Girona confia que pugui ser de la partida. Així, aquest podria ser l’onze de Míchel per enfrontar-se al Madrid: Gazzaniga; Couto, Arnau, Eric Garcia, Miguel; Aleix García, Iván Martín, Portu; Tsygankov, Dovbyk i Savinho.

Com arriba el Madrid
El Reial Madrid és el líder de la Lliga, amb dos punts de diferència respecte al Girona, segon classificat. Així, els blancs voldran guanyar els catalans al Bernabéu amb l’objectiu de posar terra per mig a la classificació de la competició domèstica i començar a obrir el camí d’un nou títol madrileny. Els únics dubtes de Carlo Ancelotti són a la defensa, on compta amb diverses baixes de categoria. Per això, està per veure si Antonio Rüdiger estarà completament recuperat per ser de la partida, però tot apunta que Aurélien Tchouaméni haurà de fer de central una vegada més. Així, l’onze que podria treure el tècnic italià contra el Girona podria ser el següent: Lunin; Carvajal, Rüdiger, Tchouameni, Mendy; Valverde, Camavinga, Kroos, Bellingham; Rodrygo i Vinicius.
