Món Esport
Divendres negre per a un Girona que comença a preocupar (1-2)

El Girona Futbol Club encadena la segona derrota consecutiva a la Lliga i continua deixant males sensacions. L’equip de Míchel Sánchez ha caigut derrotat a Montilivi contra el Getafe de José Bordalás (1-2), que havia començat malament la temporada, però que ara està en ratxa. D’aquesta manera, el Girona queda lluny de les posicions europees de la classificació i la reacció del conjunt blanc-i-vermell comença a ser una urgència. A més a més, Yangel Herrera ha acabat expulsat. L’única bona notícia ha estat el debut d’Arthur Melo.

La crònica del Girona-Getafe (1-2)

El partit ha començat a fer pujada per al Girona des de gairebé el primer minut. En una de les primeres accions del duel, una errada en la sortida de pilota del conjunt local ha acabat amb una bona posició per a Chrisantus Uche, que no ha perdonat i ha avançat els madrilenys. Durant la resta de la primera meitat, el Girona ha estat incòmode sobre el terreny de joc i no ha trobat la manera de fer mal al Getafe, que ha marxat al descans amb l’avantatge d’un gol al marcador.

Yangel Herrera, durant el partit contra el Getafe | Europa Press
Yangel Herrera, durant el partit contra el Getafe | Europa Press

En canvi, la segona part ha començat de la millor manera possible per als catalans. A la sortida d’un córner servit per Vitkor Tsygankov, Yangel Herrera ha rematat la bona centrada del seu company al fons de la porteria per empatar. Semblava que el Girona havia reaccionat. De fet, els de Míchel han buscat el segon, però, en comptes d’això, qui ha trobat el premi ha estat el Getafe. Borja Mayoral ha entrat al terreny de joc i, en la primera pilota que ha tocat, ha caçat un refús per tornar a avançar els visitants.

Per acabar-ho de rematar, el VAR ha expulsat Yangel Herrera per una falta dura. L’arbitratge ja estava sent molt polèmic per la seva permissivitat amb els jugadors del Getafe. Aquesta vermella directa, molt rigorosa, ha acabat de fer enfadar l’afició gironina. Els catalans no s’han rendit. Ha debutat Arthur Melo i ha aportat minuts de qualitat. De fet, el porter David Soria ha estat important per evitar el gol de l’empat del Girona. No obstant això, el marcador ja no s’ha mogut i els de Míchel sumen una nova derrota.



Comentaris

  1. Icona del comentari de: JordiP a febrer 15, 2025 | 10:29
    JordiP febrer 15, 2025 | 10:29
    Dintre d'questa fastigosa mena d'antifútbol dels nostres dies , que jo denomino "fútbol-xoc", el Getafe és el mestre. No he vist (ara per ara) equip més agre i antipàtic que aquest. Crec que es quasi inposible guanyar-li. I si s'escapa una pilota, sempre hi ha un d'ells per a fer-la entrar. De manera que has de tenir la defensa molt precavida i conservadora si vols no perdre. Cal sortir a disputar el zero a zero. Mala peça al teler.
  2. Icona del comentari de: Gironí. a febrer 15, 2025 | 10:54
    Gironí. febrer 15, 2025 | 10:54
    Tot el que puja, baixa. I tot el que baixa, puja.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa