Món Esport
El Girona acomiada el 2024 amb més de 3.000 aficionats a l’entrenament

El Girona Futbol Club ha volgut tancar el 2024, l’any més històric de l’entitat, amb un entrenament a portes obertes a Montilivi. 3.252 aficionats, la majoria nens i nenes, han estat presents al feu gironí per presenciar la sessió preparatòria dels jugadors de Míchel Sánchez. Com és habitual i des de fa temps, l’esdeveniment ha començat ben d’hora al matí, amb l’obertura d’una Fan Zone fora de l’estadi. Allà, els presents han pogut participar en tot una sèrie de jocs i han pogut saludar a les mascotes del club. Després, tant els futbolistes com el cos tècnic han saltat al terreny de joc per començar l’entrenament i, després d’una hora i mitja, s’han acostat a la graderia per signar autògrafs i fer-se fotografies amb els aficionats, especialment els més petits.

Més de 3.000 aficionats, presents a Montilivi

Cada gol i cada oportunitat s’ha cridat a la graderia com si es tractés d’un partit de veritat, i els aficionats han pogut gaudir d’un entrenament que ha servit per tancar un any llegendari per al Girona. Es va aconseguir una classificació històrica per a la UEFA Champions League després d’obtenir una tercera posició màgica a la Lliga de la temporada passada, i Montilivi ha pogut gaudir dels primers partits de la màxima competició continental per primer cop a la història de l’entitat. No sembla que els gironins continuïn jugant-hi més enllà del gener, quan acabarà la fase de lliga, però seguiran tenint opcions de classificar-se aquest curs si continuen amb la dinàmica ascendent.

Cristhian Stuani signant autògrafs | Girona FC
Cristhian Stuani signant autògrafs | Girona FC

D’altra banda, el Girona no tindrà el primer partit del 2025 fins al pròxim dissabte 11 de gener, quan s’enfrontaran a l’Alabès en Lliga. Així doncs, Míchel tindrà l’oportunitat d’anar recuperant d’una vegada per totes els jugadors que encara estan lesionats. De moment, en el bonic entrenament d’aquest matí, Iván Martín, Portu, Viktor Tsygankov i Jastin Garcia han entrenat al marge per acabar de recuperar-se dels seus problemes físics, mentre que Yaser Asprilla ha hagut de viatjar a Colòmbia per resoldre assumptes burocràtics. De cara al nou any, el tècnic madrileny espera no patir tant amb els lesionats com ho ha fet durant els primers mesos de temporada.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa