Portu celebra un gol. | GIRONA FC

El Girona deixarà de vestir Umbro, empresa que li ha fabricat les samarretes dels seus dos primers anys a l’elit del futbol espanyol, a partir de la pròxima temporada. El club català anuncia mitjançant un comunicat que el seu nou fabricant i soci serà Puma després de l‘acord a llarg termini signat entre el City Football Group i la companyia alemanya, que equiparà els equips del grup a Anglaterra (Manchester City), Austràlia (Melbourne City), Uruguai (Club Atlético Torque) i la (Xina Sichuan Jiuniu).

 

El Manchester City serà el principal beneficiat de l’acord entre el City Football Group i Puma. La marca alemanya pagarà uns 70 milions d’euros anuals al club anglès, xifra que triplicarà els 20 milions per temporada que actualment Nike abona al conjunt entrenat per Pep Guardiola. Només el Manchester United, que n’ingressa 75, tindrà una samarreta més cara que la citizen a la Premier League anglesa. Segons ha avançat Palco23,  Puma pagarà 600 milions de lliures (més de 700 milions d’euros) en total al grup del qual en forma part el Girona.

 

“Associar-nos amb Puma com a partner estratègic suposa una gran satisfacció pel Girona ja que aquesta marca és referent mundial del seu sector. Formar part d’aquest acord global, amb el nexe de City Football Group, enforteix encara més el nostre projecte i ens garanteix uns productes de primer nivell tant pel que fa a disseny com de qualitat de materials“, ha valorat Delfí Geli, president del Girona. “Aquest anunci marca l’inici d’un nou i emocionant capítol per nosaltres. La nostra relació amb Puma restablirà el model per a les aliances esportives en una escala veritablement global i, al mateix temps, és rellevant a nivell local i autèntic per als seguidors de tot el món“, ha afegit Ferran Soriano, director general de City Football Group.



Nou comentari