Per a la segona temporada a Primera, el Girona ha presentat un innovador disseny de samarreta: franges diagonals enlloc de les característiques verticals. El conjunt de Montilivi, que ha anunciat la samarreta amb el títol de “Revolució”, manté els colors vermell i blanc, però aposta per un disseny diferenciador amb el qual pretén reinventar-se. Serà la primera equipació, a més, que portarà el nou patrocinador principal, Marathon Bet. L’empresa global d’apostes ocuparà el frontal de la samarreta de joc del primer equip durant les dues properes temporades. Substitueix l’espai que lluïa “Orgull Gironí”, un lema que serà reubicat a la part posterior del coll de la samarreta. 

Segons ha explicat l’entitat en un comunicat, en el procés de disseny ha buscat “diferenciar-se de la resta de clubs, traslladar a la samarreta la imatge de club modern i l’energia que desprenen el projecte, els jugadors i la seva afició”. El Girona ha fet un estudi dels dissenys de les samarretes de les princpals lligues europees i mundials, que l’ha portat a esbrinar que el 65% de les samarretes de la temporada passada duien franges verticals. Amb les franges diagonals, l’entitat gironina busca apostar “per un disseny que aporta dinamisme, força i modernitat”. Els pantalons seran vermells, i les mitgetes també, enlloc del negre de la temporada passada. Aquest canvi no només és una qüestió estètica, ja que afavoreix el fet de poder jugar amb la primera samarreta quan coincideix amb equips que també tenen samarretes ratllades. La part posterior de la samarreta és llisa, i els dorsals són blancs. El que no canvia és la senyera a la part frontal, en el mateix espai que ocupava la temporada passada. 



Nou comentari