Continua la polèmica amb el Girona-Getafe. Si el partit ja va ser força calent, tant al terreny de joc com a la graderia, amb el cap de premsa del conjunt madrileny agredint un aficionat gironí, poc temps després, el president, Ángel Torres, va assegurar amb una intenció catalanòfoba un menyspreu a la llotja de Montilivi: “Jo a les llotges soc com una barra de ferro: no em moc, no em fico amb ningú. Però a Girona, vaig anar a donar la mà a una persona per desitjar-li sort i va i em diu que als espanyols no els saluda“. Tanmateix, i segons ha informat TV3, el Girona no ha volgut entrar a valorar els fets perquè aquesta persona no formaria part de l’entitat.
🇪🇸🚫 "Una persona en Girona me dijo que no saludaba a los españoles".
— Álvaro Ramos (@AlvaroRamos00) February 18, 2025
El sorprendente relato de Ángel Torres sobre lo ocurrido en el palco de Montilivi.@diarioas pic.twitter.com/QU6wU5d6B4
Les paraules catalanòfobes de Ángel Torres, president del Getafe, desmentides pel Girona
Així doncs, hauria sigut un simple aficionat gironí de Montilivi, que, d’igual manera que altres socis i afeccionats que van presenciar el partit, estaven cansats de l’actitud dels jugadors del Getafe sobre la gespa i tota la crispació que va generar l’equip rival. A més, també es van produir diverses provocacions de l’staff tècnic del conjunt madrileny, ja que van ensenyar, amb ironia i intenció, la bandera espanyola que porta el club de la capital estatal a la samarreta, així com l’agressió d’un membre que sí que formava part del Getafe quan va llançar una ampolla a un aficionat de l’entitat catalana.

Per tant, aquestes raons serien les quals perquè aquest aficionat, que no té res a veure amb el Girona i no és directiu, li negués la salutació al màxim mandatari del Getafe, Ángel Torres, i tampoc va mantenir-hi cap diàleg amb el president, qualificant les seves paraules catalanòfobes d'”invent“.