Món Esport
Al Girona se li escapa un punt i la salvació virtual ‘in-extremis’ (0-1)

Massa càstig pel Girona, que segueix sense aconseguir la salvació matemàtica. Un gol ‘in-extremis’ d’Etta Eyong li ha donat tres punts d’or al Vila-real en un partit igualat i amb poques ocasions de gol a Montilivi.

La crònica del Girona – Vila-real (0-1)

La prèvia del Girona – Vila-real ha estat marcada pels problemes de salut de Míchel Sánchez, que li han impedit estar present aquest dissabte a Montilivi per dirigir al seu equip. L’afició del Girona, coneixedora de la situació, ha volgut tenir un detall amb el seu entrenador i quan els protagonistes han sortit al terreny de joc, a les grades s’ha pogut veure el següent missatge: “T’esperem míster”.

El missatge de l’afició del Girona a Míchel Sánchez, qui no ha pogut estar en el partit contra el Vila-real per problemes de salut | Girona FC

Pel que fa al futbol, el primer acte no ha tingut gaire història. Sense un dominador clar i amb Girona i Vila-real discutint-se la pilota, les defenses s’han imposat en una primera part en què les poques ocasions que hi ha hagut han estat pels groguets. Després d’un gran contraatac del Vila-real, Ayoze ha gaudit d’una triple ocasió per fer el 0-1, però Gazzaniga ha aparegut per salvar al Girona. El porter argentí ha protagonitzat una doble parada espectacular per negar-li el gol al davanter canari, que ha acabat enviant la pilota al fons de la xarxa, però amb la mà. Abans del descans, Pépé també ha tingut una altra ocasió clara per marcar, però el seu xut no ha anat entre els tres pals.

La segona meitat ha tingut la mateixa tònica. Cap dels dos equips ha trobat la fórmula de fer mal al rival i les ocasions de gol s’han resistit a Montilivi. Per mitjà d’un altre contraatac, Baena ha posat a prova Gazzaniga sobre l’hora de joc amb un xut potent des de la frontal, però el porter argentí del Girona ha tornat a aparèixer amb una fantàstica mà per enviar la pilota a córner. Finalment, Etta Eyong li ha donat tres punts d’or al Vila-real després de rematar totalment sol una gran centrada d’Alfonso Pedraza en el minut 89. Yangel Herrera ha tingut l’empat en el temps afegit en l’única ocasió clara del Girona en tot el partit, però la rematada del veneçolà ha marxat fregant el pal.



Comentaris

  1. Icona del comentari de: Gironí. a maig 11, 2025 | 09:43
    Gironí. maig 11, 2025 | 09:43
    Què hi farem; mala sort. I, si baixem a segona, tampoc s'acaba el món; tornarem a pujar. Ja soc gran i recordo quan, als anys 50, el Girona va pujar a segona divisió. Semblava una cosa insuperable.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa