La roda de premsa de presentació de Luis Enrique Martínez com a nou entrenador del París Saint-Germain (PSG) no va tenir el tècnic asturià com a protagonista, sinó l’estrella de l’equip, Kylian Mbappé. Si bé Luis Enrique no es va voler centrar molt en el seu futbolista i va deixar clar que, amb ell o sense, la seva intenció és aconseguir grans coses amb el PSG, el president del club, Nasser al-Khelaïfi, va dirigir unes paraules molt contundents a l’astre francès. “Té la porta oberta”, va sentenciar. La clau del cas és que Mbappé vol continuar una temporada més i marxar gratuïtament l’estiu vinent, però això el PSG no ho vol tolerar, ja que considera que “no podem permetre que un jugador com ell marxi de franc”.

Per tant, la situació és la següent: si Mbappé no renova amb el PSG, el club el forçarà a marxar. El cas, però, és que el jugador ha repetit en diverses ocasions que la seva intenció és acabar el seu contracte, que dura fins a 2024 i té una opció de renovació per una temporada més amb les mateixes condicions. Per tant, el cas es troba en un punt límit, ja que ell vol continuar, el club només vol que segueixi si renova, així doncs les dues parts no estan d’acord, però el PSG tampoc no pot obligar-lo a sortir, ja que, amb contracte en vigència, el jugador té l’última paraula.
El Reial Madrid, atent a la situació de Mbappé amb el PSG
Enmig de tot aquest atzucac, el Reial Madrid es manté a l’espera, vigilant. No és cap secret que el club blanc i el seu president, Florentino Pérez, estan molt interessats a fitxar l’astre francès. Sembla que ara el PSG acceptaria una oferta dels merengues per Mbappé, però la clau seria que el jugador l’acceptés. De moment, ell ha dit que es vol quedar a París un any més, així que les peces encara no acaben d’encaixar.