Món Esport
Mediapro ofereix 1,5 milions d’euros per evitar la vaga del futbol femení
  • CA

Mediapro ha anunciat aquest dilluns que no posarà cap problema perquè els equips de l’Associació de Clubs de Futbol Femení puguin accedir als fons que ofereix la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF) i que a més oferirà, a canvi de poder retransmetre dos partits setmanals de la Primera Iberdrola, 1,5 milions d’euros a l’ACFF perquè pugui acceptar les peticions de les futbolistes i que d’aquesta manera es desconvoqui la vaga. “El compromís del Grup Mediapro amb el futbol femení i amb l’Associació i els seus clubs és ferm”, ha apuntat la companyia, que ha recalcat que tant ella com l’ACFF “han mantingut i respectat els compromisos adquirits malgrat el complex entorn que travessa el futbol femení”, el qual considera que “està llastrant el seu creixement i posant en greu perill tot el que s’ha aconseguit en un camí que ha costat molt recórrer”.

Per això, i després de la convocatòria de vaga indefinida a partir de la novena jornada del campionat, Mediapro ha deixat clarque “de la mà de l’ACFF, vol aportar solucions per desbloquejar aquesta situació i que d’aquesta manera tant clubs com jugadores puguin continuar creixent i treballant junts en la completa professionalització de la competició“. “El Grup Mediapro permetrà als equips de l’ACFF accedir als fons oferts per la RFEF i desbloquejar l’actual situació. Els contractes subscrits entre l’ACFF i Mediapro no han estat ni seran un obstacle per al creixement d’aquesta disciplina esportiva”, ha comunicat la companyia que presideix Jaume Roures, que el passat mes de maig va aconseguir, previ pagament de nou milions d’euros, els drets audiovisuals de la competició per les pròximes tres temporades.

“El Grup Mediapro manté el seu objectiu que el futbol femení continuï arribant a totes les llars d’Espanya a través de GOL, i per a això està disposat a oferir 1,5 milions d’euros a l’ACFF per cobrir financerament les peticions realitzades per les jugadores (i evitar així la vaga) a canvi de la retransmissió de dos partits setmanals de la Primera Iberdrola“, ha afegit. Per a Mediapro, l’objectiu és que el futbol femení pugui “seguir el seu camí cap a la professionalització” i això “requereix d’un pacte global que comprometi totes les parts i que s’estengui més enllà de la durada dels contractes pels drets audiovisuals”.

De la mateixa manera, la companyia ha recordat el “creixement substancial en els últims quatre anys” del futbol femení, “fruit de molts anys de treball per part dels clubs i les jugadores” i que “no podria entendre’s sense l’aportació de l’ACFF, que, a través dels seus clubs, ha desenvolupat multitud d’iniciatives i estratègies que han permès portar el futbol femení a quotes inimaginables fa pocs anys”. A més, ha demanat no oblidar que tant el seu grup com el canal GOL “ja fa anys que aposten pel futbol femení” i ha subratllat que el seu suport es va produir “quan ningú ho feia, quan ningú hi creia i quan ningú volia invertir en ell”.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa