Pep Guardiola, entrenador del Manchester City, ha tornat a carregar amb força contra la premsa espanyola arran dels rumors sorgits sobre el possible interès del Reial Madrid per Erling Haaland. Com va fer la setmana passada en una altra intervenció contundent, el tècnic català ha deixat clar que el davanter noruec no té cap intenció d’abandonar l’entitat anglesa i ha reiterat que el jugador continuarà vestint de sky blue.
D’aquesta manera, el tècnic de Santepdor s’ha sincerat a la sala de premsa sobre el futur del davanter noruec i els rumors que el relacionen amb clubs com el Reial Madrid. A més, ha enviat un consell als clubs que vulguin fitxar Haaland: “Si algú vol Erling, és fàcil: que truquin al club i que preguntin. Això és el que fem quan hi ha algú que volem. No és més complicat que això”, ha declarat Guardiola, deixant clar que el futur de Haaland no està en mans de rumors i suposicions, sinó de les decisions concretes que prenguin tant el seu club com el mateix jugador.

“Haaland? Potser la premsa de Madrid sap més que nosaltres…”
Després de les darreres informacions sorgides des de Madrid, el tècnic del City ja va carregar amb força la setmana passada contra la premsa espanyola arran dels rumors sorgits sobre el possible interès del Reial Madrid per Erling Haaland. De fet, el tècnic va respondre amb contundència davant les especulacions que assenyalen la possible infelicitat del noruec a Manchester. Tot plegat, amb un to força sorneguer: “Haaland? Potser la premsa de Madrid sap més que nosaltres…”, va dir Guardiola amb una expressió sarcàstica i assenyalant directament els mitjans de la capital.