Món Esport
Cop duríssim per a Guardiola abans d’enfrontar-se al Madrid a la Champions

Aquest dimarts s’enfrontaran el Reial Madrid i el Manchester City a l’anada dels quarts de final de la UEFA Champions League a l’Estadi Santiago Bernabéu. En l’entrenament previ, l’equip dirigit per Pep Guardiola ha confirmat una notícia molt preocupant per al conjunt sky blue: tres dels defenses més importants del City no s’han exercitat amb els seus companys i podrien ser baixa per al partit de Champions. Són Kyle Walker, Nathan Aké i Josko Gvardiol. En les darreres hores ja s’havia parlat molt dels problemes físics d’aquests futbolistes, però fins que aquest dilluns no s’ha vist que no s’entrenaven encara hi havia esperances. Ara estan tots tres gairebé descartats per viatjar a Madrid.

Les tres baixes de Guardiola en defensa per al Madrid-City

Per tant, Guardiola haurà de conformar la seva defensa amb els cinc jugadors que li queden disponibles per a aquestes posicions: Rúben Dias, Manuel Akanji, John Stones, Rico Lewis i Sergio Gómez. Amb gairebé total certesa, seran els quatre primers els que conformaran la defensa. Dias i Stones faran de centrals, mentre que Akanji jugarà reconvertit al lateral esquerre i el joveníssim Rico Lewis ho farà al lateral dret. Cal tenir en compte que la temporada passada John Stones va ser un dels jugadors més importants en les semifinals contra el Madrid, així que enguany podria tornar a tenir un pes molt específic en l’eliminatòria.

John Stones, jugador del Manchester City, i Pep Guardiola, entrenador de l'equip | Manchester City
John Stones, jugador del Manchester City, i Pep Guardiola, entrenador de l’equip | Manchester City

Pel que fa a la resta de l’alineació, Guardiola sí que podrà comptar amb els millors jugadors. El porter podrà ser Ederson, que s’està recuperant d’una lesió, però hauria de rebre l’alta mèdica a temps, al mig del camp s’hi situaran els temibles Rodrigo, Bernardo Silva i Kevin de Bruyne, mentre que la davantera està formada per Phil Foden, Erling Haaland i Jack Grealish (o Jérémy Doku). De tota manera, tampoc no es poden descartar invents de Guardiola. Per la seva banda, el Madrid té tots els jugadors disponibles, més enllà dels lesionats de llarga durada Thibaut Courtois i David Alaba.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa