Món Esport
La dura crítica de Bernardo Silva per la crisi del Manchester City

El Manchester City de Pep Guardiola està patint una crisi de resultats sense precedents. L’equip entrenat pel tècnic català ha perdut vuit dels últims 11 partits, sumat a una victòria i dos empats. La crítica situació que està patint el conjunt anglès està afectant els jugadors i els retrets entre els uns i els altres estan començant a florir. Bernardo Silva, un dels futbolistes més importants de la plantilla, va criticar durament el que va passar en el final del duel contra el Manchester United: “Si al minut 87 del partit, en un derbi, estàs guanyant 1-0, tens un córner per al teu equip i la pilota acaba al teu porter i penal per a ells… Amic meu, si tu prens aquest tipus de decisions estúpides quan falten tres o quatre minuts per al final… T’ho mereixes, mereixes pagar per això“.

Bernardo Silva, molt enfadat per la situació del City

Tanmateix, el portuguès també va assegurar que el City va merèixer guanyar el derbi de Manchester: “És ​​veritat que si veus el partit només hi ha un equip, al meu entendre, només hi ha un equip que podria guanyar aquest partit, però al final vam perdre. I no és només un partit, són molts partits en els darrers minuts“. Per exemple, i com recalca Bernardo Silva, en un enfrontament contra el Brighton a la Premier League, els de Pep Guardiola es van deixar remuntar un 0-1 pràcticament en els últims 10 minuts, mentre que a la Lliga de Campions, contra el Feyenoord, un equip molt més fluix, van veure com els neerlandesos empataven un 3-0 que tenien en contra.

Pep Guardiola, durant el derbi de Manchester | Europa Press
Pep Guardiola, durant el derbi de Manchester | Europa Press

Phil Foden, una altra peça clau en els esquemes del tècnic català, també va confessar que el problema no era futbolístic: “Quan una cosa així passa tan sovint, és un problema mental. Necessitem sortir-ne, recuperar-nos i tornar a guanyar. El partit estava a les nostres mans. Guanyàvem 1-0 i controlàvem el partit. No sé què va passar, però vam desconnectar al final i ens van fer dos gols. És un problema que es repeteix“. Així doncs, els jugadors del Manchester City estan assenyalant els errors que estan cometent i que porten a aquesta dura situació que viu el conjunt anglès.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa