Les marques patrocinadores mostren la seva preocupació sobre Cristiano

Nike, l'última en anunciar que seguirà atentament la situació d'un dels seus clients

L’acusació per violació que ha caigut sobre Cristiano Ronaldo segueix afectant de forma directe les empreses del seu voltant. Pocs dies després que la Juventus mostrés el seu suport al jugador portuguès, i que la nord-americana EA Sports expressés públicament el seu neguit pel cas -l’empresa fabricant del videojoc FIFA, on ha estat portada els últims anys, ha retirat la imatge de Ronaldo en diferents dels suports webs on apareix-, l’última en pronunciar-se sobre el cas ha estat Nike, la principal patrocinadora del jugador. 

 

Nike està “profundament preocupada” per l’acusació contra Cristiano, una situació “inquietant” que la marca fabricant de material esportiu “seguirà vigilant de prop”. El comunicat corrobora que la preocupació entre les marques patrocinadores del portuguès és un fet, i que la imatge de l’exjugador del Reial Madrid s’està veient afectada. 

 

Inicialment, aquesta preocupació pot convertir-se en les marques amagant la imatge de Cristiano mentre es resolgui el cas, sobretot tenint en compte que les acusacions per violació i la campanya de denúncia a les xarxes socials que va arrencar ara fa un any (#Metoo) han provocat decisions empresarials contundents, com ara l’acomiadament d’actors com Kevin Spacey de la sèrie ‘House of cards’, on era el protagonista. 

 

És per això que no és ni molt menys descartable que, en funció de com es resolgui el cas -de moment, però, cal respectar el dret a la presumpció d’innocència del jugador-, les marques puguin cancel·lar dràsticament els contractes multimilionaris que tenen firmats amb el jugador. 

Nou comentari