El Reial Madrid ha fet bona la victòria de l’anada dels setzens de final i s’ha classificat per als vuitens de la UEFA Champions League. En conjunt merengue havia derrotat el Benfica a Lisboa en el primer partit per la mínima i en la tornada a l’Estadi Bernabéu ha rematat la feina. No obstant això, els portuguesos han tingut alguna cosa a dir. De fet, el Benfica s’ha avançat en el marcador ràpidament amb una diana de Rafa Silva, si bé el Madrid ha empatat de seguida amb un gol d’Aurélien Tchouaméni. El partit ha estat obert fins a la recta final i els portuguesos han tingut ocasions per forçar la pròrroga. Tanmateix, Vinicius Jr. ha sentenciat l’eliminatòria amb un gol als últims minuts (2-1).
Al Bernabéu no hi ha hagut sorpresa, però a Bèrgam sí. L’Atalanta, que havia de remuntar un difícil 3-1 que havia aconseguit el Borussia Dortmund a casa a l’anada, ha assolit la gesta i ha eliminat el conjunt alemany per passar als vuitens de final. Els italians han guanyat per 4-1 i han donat una de les grans sorpreses dels setzens de final. En canvi, la Juventus de Torí s’ha quedat a les portes d’aconseguir-ho. El conjunt bianconero havia perdut a l’anada per 5-2 contra el Galatasaray a Turquia. A Itàlia, la Juve ha arribat a portar el partit a la pròrroga, però en el temps extraordinari els turcs han estat més efectius i amb dos gols han passat de ronda i han evitat encaixar una remuntada dolorosa.

El PSG, possible rival del Barça als vuitens de final de la Champions
Finalment, pel que fa a l’últim partit de la nit, el Mònaco també s’ha quedat molt a prop de donar la sorpresa contra el París Saint-Germain (PSG). El conjunt monegasc s’ha quedat a només un gol de portar l’eliminatòria a la pròrroga al Parc dels Prínceps (2-2). Sigui com sigui, l’equip de Luis Enrique s’ha classificat per als vuitens de final i serà un dels possibles rivals del Barça, de la mateixa manera que ho pot ser el Newcastle. El sorteig se celebrarà aquest divendres.


