Món Esport
Piqué amenaça els àrbitres al túnel i els increpa: “Sou uns pocavergonyes”

El partit de la jornada 8 de LaLiga Hypermotion (Segona Divisió) entre l’FC Andorra i el Mirandés, disputat dissabte a l’Estadi Nacional d’Andorra la Vella, va acabar amb un episodi polèmic al túnel de vestidors. Segons va reflectir l’àrbitre Alonso de Ena Wolf a l’acta, Gerard Piqué va perdre els nervis i va increpar un dels assistents. “Sou uns sensevergonyes, això és una vergonya”, hauria dit el màxim accionista del club andorrà, que segons el col·legiat es va acostar a escassos centímetres del jutge de línia amb actitud “intimidatòria”. L’incident es va produir minuts després d’un empat que va deixar un sabor agre al conjunt tricolor.

Duríssimes sancions per a Piqué i els seus directius

El document també recull la participació d’altres directius del club: el director general, Jaume Nogués, va insistir amb insults i expressions de menyspreu tant cap a l’assistent com cap al col·legiat principal, mentre que el team manager, Carles Manso, va proferir greus insults directes. L’ambient va ser tan tens que la policia va haver d’intervenir per separar els implicats i evitar que la situació anés més enllà. La redacció de l’acta arbitral no deixa marge a dubtes i apunta a un comportament molt greu per part dels responsables del club.

Gerard Piqué, amb una samarreta de l'Andorra | Europa Press
Gerard Piqué, amb una samarreta de l’Andorra | Europa Press

Ara, el Comitè de Disciplina de la RFEF haurà de decidir la sanció. Els implicats podrien enfrontar-se a multes d’entre 3.000 i 30.000 euros, a més de suspensions d’entre quatre i dotze partits per insults, coaccions i amenaces a l’equip arbitral. En cas que es confirmin les sancions més dures, l’FC Andorra podria veure’s afectat esportivament i institucionalment. Tot plegat suposa un nou capítol polèmic per a Gerard Piqué, que en la seva etapa com a dirigent no aconsegueix deslliurar-se del focus mediàtic.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa