Món Esport
Domini absolut del Barça a la llista de Montse Tomé per a la Nations League

Montse Tomé, seleccionadora del combinat espanyol femení de futbol, ha fet pública la llista de les jugadores convocades de cara als dos partits que Espanya jugarà de la fase de grups de la Lliga de les Nacions de finals de maig i principis de juny, on buscarà la classificació per a la fase final. Com no podia ser d’una altra manera, hi ha tornat a haver un domini absolut i aclaparador del Futbol Club Barcelona en relació amb les futbolistes que ha citat, ja que fins a 10 blaugranes formaran part de la convocatòria: Cata Coll, Irene Paredes, Ona Batlle, Jana Fernández, Alexia Putellas, Aitana Bonmatí, Patri Guijarro, Vicky López, Clàudia Pina i Salma Paralluelo.

Montse Tomé convoca a 10 jugadores del Barça per als partits de la Lliga de les Nacions

De fet, la seleccionadora no ha dubtat a l’hora d’elogiar la feina que està fent el Barça en els últims anys i s’ha pronunciat sobre la final de la Champions del pròxim dissabte: “El Barça ha fet una gran temporada. Que faci tants anys que estigui dalt de tot no és fruit de la casualitat, sinó de l’esforç. Dissabte, contra l’Arsenal a la final de la Champions, gaudirem d’un partidàs“.

D’altra banda, l’entrenadora asturiana de la selecció espanyola també ha citat a quatre futbolistes catalanes que juguen en altres equips: Esther Sullatres, del Sevilla, Leila Ouahabi, del Manchester City, Laia Codina, del Arsenal, i Laia Aleixandri, del Manchester City. Precisament, Aleixandri sona per tornar al Barça la temporada vinent, per la qual cosa podria ser una blaugrana més en les convocatòries de Tomé de cara a les següents llistes. En total, la presència de catalanes al combinat estatal és de nou jugadores.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa