Món Esport
Sergio Ramos torna al Sevilla 18 anys després

Sergio Ramos torna al Sevilla 18 anys després. El defensa andalús, de 37 anys, havia acabat contracte amb el París Saint-Germain (PSG), i després de dues temporades al club parisenc, no estava gens clar el seu destí. Ramos ha estat a punt d’acceptar una oferta de l’Aràbia Saudita, però l’aproximació del Sevilla en les últimes hores ha fet decantar la balança pel retorn del jugador al club de la seva vida.

El futbolista va marxar del Ramón Sánchez-Pizjuán amb només 19 anys rumb al Reial Madrid, on ha passat la major part de la seva carrera i on es va fer un nom a nivell mundial. Ara, el defensa, en els últims anys de la seva carrera esportiva, aconsegueix tornar a casa, tot i que ha sigut un retorn molt complicat. A la seva arribada a Sevilla, Ramos ha fet unes declaracions molt emotives: “Tornar era un deute amb el meu pare, el meu avi, amb el sevillisme i amb Puerta. Moltes coses han significat molt i crec que era el moment. Desitjant tornar a casa, no tenia sentit anar-me a cap altre lloc sense passar per aquí“.

El Sevilla havia negat durant tot l’estiu que Ramos pogués tornar al club andalús. El mateix president, José Castro, així com el director esportiu, Víctor Orta, havien descartat en diverses ocasions una possible incorporació del futbolista. Tot i això, Ramos no havia perdut l’esperança durant tot l’estiu i havia anat endarrerint la seva decisió, fins i tot després del tancament del mercat. Com és agent lliure, el jugador encara pot ser inscrit sense cap mena de problema. A més d’ofertes de Turquia, el central andalús ha descartat una oferta econòmica molt potent de l’Al-Ittihad, de l’Aràbia Saudita, on juga Karim Benzema.

El desig de tornar, clau

El desig de tornar de Ramos ha sigut molt important perquè el Sevilla pogués afrontar la seva incorporació, sobretot en l’esforç econòmic, amb una reducció dràstica del seu sou, comparat amb el que tenia al PSG. Així, el futbolista ha preferit avantposar l’aspecte futbolístic i acabar la seva carrera esportiva a casa seva abans que els cants de sirena econòmics de l’Aràbia Saudita.



Més notícies
Els titulars del Barça contra l'Osasuna | Europa Press
La curiositat de les equipacions del Barça en aquest inici de temporada
Notícia: La curiositat de les equipacions del Barça en aquest inici de temporada
Comparteix
El conjunt blaugrana ha jugat amb quatre samarretes diferents en els quatre primers partits de lliga
Leo Messi, en un partit amb l'Inter Miami | Inter Miami CF
Messi torna a brillar sota les estrelles de Hollywood
Notícia: Messi torna a brillar sota les estrelles de Hollywood
Comparteix
L'argentí ha ajudat al triomf de l'Inter Miami amb dues assistències i amb un estadi ple de celebritats
Gavi durant l'Osasuna-Barça | Europa Press
Nou rècord: Gavi, el blaugrana més jove en arribar als 100 partits
Notícia: Nou rècord: Gavi, el blaugrana més jove en arribar als 100 partits
Comparteix
Amb el duel davant l'Osasuna, el jove del planter ha assolit aquesta xifra i desbancant així Bojan Krkic
Els jugadors del Barça celebren un gol contra l'Osasuna | Europa Press
Lewandowski dona un triomf d’or al Barça al camp de l’Osasuna (1-2)
Notícia: Lewandowski dona un triomf d’or al Barça al camp de l’Osasuna (1-2)
Comparteix
Un gol de penal del davanter polonès a les acaballes del partit ha donat la victòria al conjunt blaugrana

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa