Món Esport
El pal i la pastanaga: De la Fuente lloa ara un jugador del Barça

Hi ha una estratègia per controlar una persona psicològicament coneguda com el pal i la pastanaga que consisteix a castigar-la i premiar-la de manera reiterada. Sembla que això és el que vol fer Luis de la Fuente, seleccionador espanyol, amb el Futbol Club Barcelona. En plena guerra entre el Barça i la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) per la desconvocatòria de Lamine Yamal, el tècnic de La Rioja ha comparegut en una roda de premsa emmarcada en la concentració de la Roja per aquesta aturada de seleccions i ha lloat a bastament un jugador blaugrana: Ferran Torres.

De la Fuente es desfà en elogis cap a Ferran Torres

El davanter valencià va marcar un gol en el passat partit de la selecció espanyola contra Geòrgia i continua mantenint unes grans estadístiques amb la samarreta vermella. Quan li han preguntat a De la Fuente pel jugador del Barça, s’ha desfet en elogis: “A Ferran el vaig conèixer amb setze anys. Ha estat amb mi en totes les categories inferiors i el conec perfectament. Pot jugar a moltes posicions del camp. Té una ràtio de gols espectacular. No valorem prou tot el que fan els nostres futbolistes i Ferran n’és un d’ells. Té un rendiment i uns registres que estan fora del normal. És una sort tenir-lo”.

Ferran Torres, durant un partit amb la selecció espanyola | Europa Press
Ferran Torres, durant un partit amb la selecció espanyola | Europa Press

Cal recordar que, en una de les darreres rodes de premsa, De la Fuente va insinuar que el Barça havia enganyat Lamine Yamal, sotmetent-lo a un tractament per millorar de la pubàlgia, sense alertar-lo que tindria un procés de recuperació que li impediria anar a la concentració de la selecció espanyola. El Barça, per la seva banda, defensa que ha actuat seguint les recomanacions dels especialistes mèdics. Lamine Yamal no s’ha expressat de cap manera i no sembla gaire preocupat al respecte.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa