Després d’adquirir els drets de retransmissió de la Lliga Santander per a l’Àsia Meridional, Facebook ha comprat els de la Champions League i la Supercopa d’Europa. La xarxa social estatunidenca ha arribat a un acord amb la UEFA per emetre, fins al 2021 i de forma gratuïta, la màxima competició internacional entre clubs a Llatinoamèrica. “Com a la plataforma global de xarxes més grossa, Facebook garantirà una àmplia cobertura de franc de la competició. Esperem amb interès el llançament d’aquesta nova associació que permetrà que s’arribi a la gran comunitat d’aficionats locals d’una forma altament innovadora i accessible“, ha explicat Guy-Laurent Epstein, director de màrqueting de UEFA Events.
L’acord, que ja es va fer efectiu durant la Supercopa d’Europa entre el Reial Madrid i l’Atlètic de Madrid, portarà la Lliga de Campions “en territoris de parla hispana durant els anys 2018 i 2021”. A banda dels duels, els usuaris també podran veure els millors moments i resums dels mateixos i programes relacionats amb l’actualitat futbolística europea.