Món Esport
Cancel·len una campanya publicitària a Neymar pel cas de la presumpta violació
  • CA

Mals moments per a Neymar Jr. El mateix dia que ha estat descartat per a la Copa Amèrica per culpa de la lesió que va patir en el minut 20 del partit amistós del Brasil contra el català, Mastercard ha enviat una nota de premsa a diferents mitjans de comunicació locals en la qual ha anunciat que ha cancel·lat la campanya promocional que tenia amb Neymar. El cas de la presumpta violació de l’estrella del PSG a la model Najila Trindade, doncs, comença a tenir conseqüències comercials per a l’exfutbolista del Barça.

Tenim una sèrie de campanyes de màrqueting amb Neymar, però hem pres la decisió d’aturar totes les que l’inclouen com a ambaixador de la nostra marca fins que el tema estigui resolt”, ha explicat l’empresa americana. Mastercard podria no ser l’única companyia a desvincular-se del brasiler: Nike ja s’ha pronunciat i ha assegurat que està “profundament preocupada” per la situació, Red Bull s’ha limitat a comunicar la seva incomoditat respecte a tot plegat i Gillette no mourà fitxa fins que s’esclareixi tot plegat.

“Em va pegar i violar sense preservatiu”

D’altra banda, aquest dijous Najila Trindade, la model que l’acusa, ha abandonat l’anonimat i ha concedit una entrevista al canal SBT, en la qual ha declarat que “jo li vaig demanar que parés, però ell va seguir colpejant-me els glutis amb violència. Vaig ser víctima d’una violació. De violació i agressió”. “Jo tenia moltes ganes d’estar amb ell. Quan vaig arribar tot anava bé, però quan vaig arribar a l’hotel ell estava molt agressiu, totalment diferent de la persona amb la qual vaig parlar per telèfon. En un primer moment es va disculpar, però quan li vaig dir que no tenia preservatiu ell no va parar i em va seguir colpejant-me els glutis violentament. Ell no parlava, només actuava”, ha sentenciat.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa