Miró, nou patrocinador del primer equip de l'Espanyol femení.
Miró, nou patrocinador del primer equip de l’Espanyol femení. | RCD ESPANYOL

L’Espanyol femení estrenarà, aquest diumenge contra l’Sporting de Huelva (12.00 h), un nou patrocinador. El club blanc-i-blau ha arribat a un acord amb Miró perquè l’empresa d’electrodomèstics sigui el patrocinador del primer equip femení durant les pròximes dues temporades, és a dir, fins al 2021. L’entitat perica segueix caminant, d’aquesta forma, en la seva missió de professionalitzar i donar visibilitat a una secció que, pels èxits esportius històrics, és capdavantera a Espanya.

 

El director general corporatiu del RCD Espanyol, Roger Guasch, i el director de Miró, Matteo Buzzi, han certificat l’acord i s’han fet la fotografia de rigor a l’RCDE Stadium, acompanyats per les capitanes del primer equip (Paloma, Estibi i Inés) i el coordinador del futbol femení del Femení, Lauren Florido. “Hem signat aquest acord de patrocini perquè volem unir Miró amb una marca catalana molt important en el territori espanyol, volem apostar per l’esport femení, en general, perquè tingui més espai en els mitjans de comunicació i perquè els valors que transmet l’Espanyol són molt importants“, ha declarat Buzzi als mitjans del club.

 

 

El futbol femení segueix avançant, tot i que encara queda força feina per fer. El marge de creixement que encara existeix es palesa amb la diferència entre el que ingressa el primer equip masculí de Riviera Maya, dos milions d’euros fixos més variables per temporada, i el que pagarà Miró per lluir la seva imatge en la samarreta del conjunt femení perico, al voltant de 50.000 euros per curs. Dit d’una altra forma, l’Espanyol rep, en només un partit del primer, el que cobrarà de Miró pel patrocini de tota una temporada. La igualtat encara és una utopia.



Nou comentari