Valverde recorda com era entrenar Messi
  • CA

L’exentrenador del Barça Ernesto Valverde ha parlat sobre la seva etapa al club català en una entrevista emmarcada dins del Golden Coach Congress. L’extremeny ha posat un èmfasi especial en la seva relació amb Leo Messi, el millor jugador del món, i ha explicat com era entrenar-lo. “No va ser complicat adaptar-me a ell, perquè és un jugador molt intel·ligent i ho assimila tot de seguida”, ha declarat, “cap entrenador tindria problemes per dirigir Messi”.

Un dels motius pels quals Valverde no va acabar d’encaixar entre l’afició blaugrana és la seva forma d’aplicar l’estil Barça. Tot i això, el tècnic extremeny ha assegurat que no va tenir una adaptació “difícil” al model de joc del club català, malgrat que ha matisat que “una metodologia de joc canvia amb els anys i segons els jugadors que hi ha”

Nou comentari

Icona de pantalla completa