Món Esport
Wu Lei i l’Espanyol promocionen Catalunya a la Xina
  • CA

Wu Lei, futbolista de l’Espanyol, protagonitza la nova campanya que ha llançat l’Agència Catalana de Turisme amb els objectius de promoure la comunitat catalana a la Xina i destacar la singularitat de Catalunya i del club perico per impactar en la decisió de potencials visitants durant l’any nou xinès 2020, segons ha informat la Conselleria d’Empresa i Coneixement de la Generalitat mitjançant un comunicat.

La campanya consisteix en un vídeo que mostra platges, pobles, parcs naturals, tradicions i oficis catalans a través d’una mirada personal de personatges reals vinculats a l’Espanyol. L’any 2017, l’Agència Catalana de Turisme i el club de futbol perico van desenvolupar una promoció per mostrar, de la mà del seu president Chen Yanshueng, la Colònia Güell, Montserrat, Món Sant Benet, els castellers i la gastronomia catalana com a símbol.

Ara, Wu Lei –que va aconseguir una audiència de més de 40 milions d’espectadors xinesos el dia del seu debut a la Lliga i està considerat el millor jugador de la selecció xinesa– explica als espectadors les emocions que es poden viure als Pirineus, la Costa Brava, Montserrat, el Priorat i el Delta de l’Ebre; i ho fa sota l’eslogan ‘Catalunya, propera i singular’ i amb l’ajuda de jugadors com Naldo, Javi López i Dídac Vilà.

300.000 turistes xinesos visiten Catalunya

Els últims 12 mesos han visitat Catalunya al voltant de 300.000 turistes xinesos que han generat una despesa de 422 milions d’euros, quantitats molt elevades en les respectives categories. En percentatge, suposen la meitat de les arribades i les despeses en el mercat, respectivament. En aquest sentit, la campanya es dirigeix a potencials turistes de PequínXangaiGuangzhouShenzhen, entre altres ciutats que habitualment emeten turistes cap al país català.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa