El sindicat de futbolistes, la Federació Espanyola de Futbol i la FIFA s’han posicionat en contra de la celebració del Girona-Barça a Miami, però Javier Tebas segueix a la seva. Després que, aquest dilluns passat, el president de LaLiga deixés clar que no farà cap pas enrere tot i els problemes amb què s’està trobant, l’entitat que organitza la màxima competició espanyola de futbol ja ha començat a promocionar el derbi català a Miami.

 

Tant a la versió en paper com a la pàgina web del Miami Herald, un dels diaris més importants de la ciutat en què es pretén exportar el matx, un anunci del Girona-Barça hi té molta presència. Sota l’eslògan Bring Us The Game, la campanya difosa a través del mitjà de comunicació assegura que el partit es jugarà al Hard Rock Stadium el 26 de gener del 2019.

Portada del 'Miami Herald'.
Portada del ‘Miami Herald’, amb publicitat del Girona-Barça. | @estevecalzada
Portada digital del diari 'Miami Herald' amb publicitat del Girona-Barça.
Portada digital del diari ‘Miami Herald’ amb publicitat del Girona-Barça. | Captura de pantalla

Nou capítol en la polèmica al voltant del derbi català de la segona volta entre Girona i Barça. La FIFA ha manifestat en més d’una ocasió l’obligació de disputar tots els partits de la Lliga Santander en territori espanyol, però Javier Tebas no escolta les advertències i continua tirant pel dret. Caldrà esperar per conèixer les reaccions de l’entitat que regeix el futbol mundial i la Reial Federació Espanyola de Futbol, completament contrària a la proposta de LaLiga.



Nou comentari