Món Esport
Un jugador del Barça liderarà la selecció catalana contra Costa Rica

La Federació Catalana de Futbol (FCF) ha fet la presentació oficial dels partits que les seleccions catalanes masculina i femenina jugaran aquest 2025 per celebrar el 125è aniversari de la institució. La selecció masculina s’enfrontarà amb la de Costa Rica, el dimecres 28 de maig, mentre que la femenina ho farà contra Xile, el diumenge 1 de juny. Tots dos partits es disputaran a l’Estadi Johan Cruyff, començaran a les 19:00 hores i es podran seguir en directe per Esport3 i 3Cat. Tot i que les convocatòries encara no s’han fet públiques, el seleccionador masculí, Gerard López, sí que ha avançat la presència d’un jugador del Futbol Club Barcelona a la llista: Pau Víctor.

Pau Víctor formarà part de la convocatòria de Catalunya per al partit contra Costa Rica

El davanter blaugrana i flamant campió de Lliga serà un dels 22 homes escollits per part del tècnic, que ha volgut destacar les facilitats que ha tingut aquest any per poder cridar jugadors per a disputar el partit amb la selecció catalana: “L’any passat hi va haver més problemes d’incompatibilitats, però aquesta vegada he trobat molta col·laboració dels clubs i podrem completar una selecció molt competitiva. L’equip el formarà Pau Víctor i vint-i-un més“. Per tant, està per veure si més futbolistes del Barça es podran unir al seu company per defensar els colors de Catalunya contra Costa Rica.

D’altra banda, el seleccionador femení, Xavi Llorens, també donarà dilluns la llista de convocades per al duel contra Xile i ja s’ha assegurat la presència de Cristina Baudet, jugadora de l’Espanyol, que serà una de les escollides per enfrontar-se a la selecció que està al número 39 del rànquing mundial. De fet, fa sis anys, ja es van enfrontar al Municipal de l’Hospitalet, en un partit que va acabar sense gols i que Catalunya va aconseguir la victòria als penals (4-2).



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa