Món Esport
Crítiques a la Federació Catalana de Futbol per la seva innocentada
  • CA

La Federació Catalana de Futbol (FCF) ha jugat amb foc i s’ha cremat. El dia 28 de desembre, dia dels Sants Innocents, ha fet broma al voltant d’un tema que per a molts és seriós i delicat i ha rebut un bon grapat de crítiques a les xarxes socials. Des dels seus perfils oficials, l’FCF ha publicat el següent text: “Copa Catalunya Revolucionària. La Copa Catalunya s’unificarà amb altres regions de parla catalana per dur a terme la “Copa dels Països Catalans”. L’FCF presentarà en Assemblea un nou format competitiu per a la temporada vinent que inclouria equips de Catalunya, València, les Illes Balears, Andorra, la Catalunya Nord i l’Alguer, amb una final a quatre amb una seu itinerant. El projecte vol “fer un salt qualitatiu i internacional” a la competició”.

De seguida, tothom ha entès que es tractava d’una innocentada. Ara bé, això ha generat una gran indignació, ja que moltes persones han considerat que era de mal gust fer broma amb un tema com aquest, ja que una gran quantitat de seguidors del futbol català desitjarien que això fos veritat i que no fos mentida. Destaca el missatge del còmic Manel Vidal, que ha escrit el següent: “No hi ha ni una sola persona que tingui interès pel futbol català a qui això li pugui fer mínima gràcia. Per fer aquesta broma s’ha d’estar completament desconnectat de l’afició i, a sobre, no haver entès el dia dels innocents. Enhorabona. Difícil de superar”.

I no només això, sinó que alguns clubs catalans s’han sumat al rebuig a aquesta innocentada. És el cas de l’Olot, que intenta tenir un equip competitiu format per jugadors dels Països Catalans. Aquesta ha estat la resposta dels garrotxins: “Com a club que lluita pels drets del #futbolcat i que juga només amb jugadors dels Països Catalans considerem que aquest és un tema prou seriós com per fer-ne burla d’aquesta manera”.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa