El Futbol Club Barcelona i la Federació Catalana de Futbol (FCF) han anunciat que l’Estadi Johan Cruyff serà la seu dels partits que la selecció absoluta masculina i femenina jugaran aquest any contra Costa Rica i Xile respectivament. En el marc del 125è aniversari d’ambdues entitats, el Barça ha recuperat el seu compromís amb el combinat del país i ha obert un dels seus estadis perquè es puguin disputar els enfrontaments. El primer d’ells serà el duel masculí que es jugarà el pròxim dimecres 28 de maig, mentre que la segona cita, la femenina, serà el diumenge 1 de juny, amb horaris encara per confirmar. Això sí, els dos partits es podran seguir en directe per 3Cat.

L’Estadi Johan Cruyff serà la seu dels partits de la selecció catalana masculina i femenina

Serà la primera vegada que Catalunya jugui a l’Estadi Johan Cruyff, un nom que té una connexió molt especial amb la Federació Catalana de Futbol. Precisament, l’històric jugador i tècnic neerlandès va vestir la samarreta de la selecció catalana en dues ocasions, el 1973 i el 1976, i també en va ser el seleccionador entre el 2009 i el 2013, dirigint l’equip en quatre ocasions, incloent-hi l’històric triomf contra l’Argentina en el duel disputat a l’Spotify Camp Nou el 2009 per 4-2.

L'Estadi Johan Cruyff | FC Barcelona
L’Estadi Johan Cruyff | FC Barcelona

Joan Soteras, president de la Federació Catalana de Futbol, ha assegurat que l’Estadi Johan Cruyff “es tracta d’un escenari ideal per tornar a veure les nostres seleccions catalanes absolutes i gaudir d’un gran ambient“, mentre que el màxim mandatari blaugrana, Joan Laporta, ha recalcat que “com a entitat fundadora de l’FCF, és un honor tornar a acollir partits de les seleccions catalanes i treballar en la seva difusió i reconeixement“, i ha volgut tornar a reiterar “el compromís del club amb el país i en la promoció de l’esport a Catalunya“.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa